That's My Boy (2012)

geregisseerd door Sean Anders
met Adam Sandler, Andy Samberg en Leighton Meester

Hoewel hij nog steeds een tiener was heeft Donny (Adam Sandler) zijn zoon Todd (Andy Samberg) alleen opgevoed tot zijn 18e verjaardag. Ze hebben elkaar jaren niet meer gezien maar op de avond voordat Todd gaat trouwen staat Donny plots voor de deur. Donny probeert wanhopig om weer contact te leggen met zijn zoon maar is gedwongen om te gaan met de gevolgen van zijn slechte opvoeding.

avatar van zjandannybob
Lekkere puberale film weer, leuk voorn avondje vermaak met vrieden.
Zeker weer 1 van de betere films van adam sandler voor een avondje lachen.

avatar van DonOswaldo
Leuk voor een keertje. Want hoe leuk Sandler soms is hier, hij is minstens even vaak irritant met dat stemmetje. Verder niet heel bijzonder, maar wel goed vermaak voor een avondje en wat leuke grappen her en der.

avatar van Livefree70
Sandler weer in een typisch karaktertje, film met een weergaloos begin. Leuke film voor een herfstachtige zondagmiddag

avatar van opa-ben
de eerste en de laatste 10 minuten maakten de film dragelijk, de resterende 1 1/2 uur kun je wel in de foyer gaan zitten. Ik kan me voorstellen dat de zoon is weggelopen bij zo'n vader. Adam Sandler is normaal wel grappig maar hier is het vooral bedroevend als de verlopen vader met een biertje in zijn hand.

avatar van Daan258
Een aardig filmpje.
Gelukkig was deze film een stuk beter als de vorige film met Adam Sandler (Jack & Jill).
Het verhaal was niet al te best, maar toch heb ik echt een paar keer goed kunnen lachen om alle flauwe grappen.
gewoon een leuke film voor 1x, heb me hier goed mee vermaakt.

avatar van jippie2010
Of je houdt van Adam Sandler, of je hebt een hekel aan hem.
Ik vind het een leuke acteur, maar dat is niet altijd een garantie voor een grappige komedie.
De komedie in deze film vond ik zelden grappig, soms zelfs smaakloos.
Ik kom niet verder dan een *2.0

avatar van f2sputnik
Een film die werkelijk waar eigenlijk nergens over gaat.
Dat neemt niet weg dat ik hem wel ben blijven kijken, waarom, ik zat eigenlijk elke keer op de volgende grap te wachten.
Een stukje softbal, honkbal, was eigenlijk wel het leukste stukje van de hele film.
Gelachen om dat jochie van 3 á 4 jaar.
En Vanilla Ice was lekker op dreef.
Dit is gewoon een lekkere wegkijker, en een film om niet al te serieus te nemen.

avatar van dualcia
Aardig voor een keertje.

Adam Sandler, ik ben geen fan. In een film als Grown Ups waar hij een wat subtielere rol neerzet kan ik hem prima hebben, maar in een raar typetje als Donny (dat stemmetje, vreselijk!) vind ik hem gewoon te overdreven en niet grappig.
Andy Samberg vond ik in andere films leuk, met name in I Love You, Man, maar wat was hij hier een saaie zoutzak.

Het begin van de film was echt heerlijk. Grappig, absurd en een leuke opening op het verhaal. Jammer genoeg was dit ook het leukste van de hele film.

Toch was de film lekker vlot om uit te kijken en waren er leuke gebeurtenissen, zoals het vrijgezellenfeest en de herinneringen aan de dingen die Donny Todd had aangedaan in zijn jeugd. Het leukste aan de film verder waren enkele bijrollen zoals Chad, het broertje van Jamie (totdat je erachter komt dat hij het met zijn zus doet, wal-ge-lijk) en Vanilla Ice was verrassend leuk.

Kijkt prima weg met een redelijk leuk verhaal, maar erg grappig is het allemaal niet en het duurt ook te lang.

*2.5

avatar van mnrk
Vanilla Ice banged grandma? That's fucking awesome!

Dit was toch een leuke/vermakelijke komedie van Sean Anders....

Het verhaal is in orde, ondanks de sterke opening wordt het daarna wat minder...maar er gebeurt genoeg waardoor de film leuk blijft om te kijken...

Adam Sandler acteert zoals we van hem kunnen verwachten en wordt leuk bijgestaan door Andy Samberg en Leighton Meester is ook zeer aangenaam om naar te kijken .... Maar het zijn de bijrollen van Vanilla Ice en Peggy Stewart (Grandma Delores) die echt geweldig zijn...

Ook is de film voorzien van een lekkere soundtrack...

avatar van tommykonijn
Adam Sandler werd na Jim Carrey een van mijn favoriete acteurs, ongeveer zes jaar geleden. Met komedies als Happy Gilmore, Big Daddy, Mr. Deeds en Click heb ik me jarenlang (en nog steeds wel) prima kunnen vermaken. Daarnaast ben ik ook groot voorstander van zijn serieuze werken. Ik moet zeggen dat ik zijn films na 2008 wel kan waarderen, maar dat ze eigenlijk niet meer zo leuk zijn als daarvoor. Met That's My Boy hoopte ik dat Sandler zijn 'oude' weg weer terug zou vinden.

En dat is hier niet het geval. De opmerkelijkste uitspraak die ik kan leveren na het zien van dit is dat ik hem niet beter vond dan Jack & Jill, bij vlagen zelfs minder leuk. Adam Sandler vind ik nog steeds een prima acteur, maar dit is volgens mij wel een van de eerste keren dat ik hem meerdere malen irritant vond in een film. Zijn stemmetje werkt niet bepaald mee, en leek me ook onnodig. Andy Samberg is erg houterig, maar dat paste wel bij zijn personage. De grappen zijn erg plat, uitgemolken en puberaal. Flauwe humor was vaak ook de sterke factor in zijn eerdere komedies, maar zo flauw als het hier werd voorgeschotelt heb ik volgens mij nooit eerder gezien. De poep, pies en kots humor vliegt je om de oren, en is maar zelden echt geslaagd. Daarnaast zaten er zelfs enkele zieke grappen in (een bruidsjurk neuken nadat hij is bekotst?). Mede door dit soort grappen, die vrij veel aanwezig zijn, wordt het soms zelfs een vrij smerige film.

Toch is het niet een complete ramp. Ik moet toegeven dat ik ook meerdere malen hardop heb moeten lachen (ook omdat het vaak zo slecht was, dat het grappig werd). Vooral het laatste gedeelte maakt veel goed. Op de bruiloft zelf komen namelijk een aantal klassieke Sandler cameo's boven water drijven en leek de film zowaar origineel te worden. Daarnaast is de soundtrack ook goed uitgekozen en was het leuk om enkele bekende sterren langs te zien komen waaronder Susan Sarandon en James Caan. De meeste geslaagde grappen waren afkomstig van Vanilla Ice. Die vond ik tamelijk briljant

Toch een beetje een tegenvaller dus. De film heeft enkele leuke momenten, en daardoor blijft het over het algemeen nog vermakelijk. Meer dan dat wordt het helaas niet, en dit is dan ook niet een film die ik vaak zal zien. Ik hoop echt dat Adam nog eens een film als Reign over Me of Punch-Drunk Love zal maken, want dat zal zijn huidige status wat opkrikken. Opzich heb ik wel vertrouwen in Grown Ups 2, al weet ik niet of dat nog zo verstandig is na het zien van dit.

avatar van Sarasani
Slaat he-le-maal nergens op deze film, maar dat maakt hem wel leuk!

avatar van ibendb
Bagger.
Na Jack and Jill vermijd ik alle Sandler-komedies. Hierbij ben ik dus gefaald. Sandler is echt niet grappig meer en dit bewijst hij met deze film. Zijn irritante typetje is totaal niet leuk en eerder vervelend. Ook zijn manier van praten zorgt er al voor dat ik m'n tv uit het raam wil gooien. Ik heb slechts twee keer gelachen en dat was met die leerkracht. Verder trekt deze film echt op niks. Toch een erg kleine 2*

avatar van Cleanshot
Genant en daardoor enigszins grappig, voor de rest een niemandal..

avatar van rcwj1963
Verschrikkelijk. Zo niet leuk.

avatar van soom
Heel weinig van verwacht, toch een meevaller, zo kun je dat tenminste wel zien. Want Adam, ik hoef het niet meer uit te leggen, is géén favoriet van mij, wat betreft komedie acteren. Maar in samenwerking met Andy Samberg alias Todd, is het nog een beetje okay. Die houd Adam namelijk de meeste tijd in toom. Natuurlijk schreeuwt Adam wel weer wat af, maar door Andy wordt het in stand gehouden en blijf je geboeid.

Milo en Leighton zijn wel leuk. (Vooral bij Milo had ik zoiets van, leuk om jou weer eens te zien. Ik smelt nog elke keer van Gilmore Girl Rory en Jess..) Verder kabbelt de film lekker door, geeft het een paar heerlijke momenten, maar bungelt hij wel iets verder naar beneden dan de films van Dugan en Sandler. Het moet gezegd worden, hoeveel keer Adam van mij niet meer mag samenwerken met Dennis, dat het wel iets vermakelijker film op levert dan bij andere regisseurs. Maar de gemakkelijke weg kiezen met Dugan gaat ook wel vervelen, op den duur, blijkbaar. 2.5*.

De leukste Adam Sandler, waarschijnlijk omdat de rem er deze keer niet op zit. Houd niet echt van Sandler, maar op de een of andere manier ontkom ik nooit aan zijn films. Alleen al die vieze stem van Sandler de hele film lang is hilarisch.

Als ik op wiki dan het volgende lees, sta ik weer versteld hoeveel mensen nog steeds in de vorige eeuw leven: It was a subject of controversy and criticism due to its comedic portrayal of pedophilia, incest, gerontophilia and statutory rape.

Aardige komedie, met behoorlijk wat foute flauwe grappen.

avatar van rep_robert
Eigenlijk best een verassende film.

Het begint al met een geniaal begin, een droom voor elke tienerjongen!
De grapdichtheid is ontzettend hoog en de film kent vele bizarre situaties die gepaard gaan met net zulke gekke personages.
De grootste ergernis is dat Sandler weer zijn gebruikelijke irritante stemmetje opzet. Wanneer hij dit niet had gedaan was de film nog beter geweest.

avatar van Marvinleeaday
Film die te hard probeert grappig te zijn, te veel sex getinte grappen, te veel nadruk op het bier drinken en te veel irritant stemmetje. Neemt niet weg dat ik af en toe wel heb moeten lachen maar zoals gezegd alles was een beetje te.

avatar van tattoobob
Zoals elke film met Adam Sandler....is ook deze film erg vermoeiend en slecht.
Sandler probeert vaak grappig te zijn maar slaat de plank altijd volledig mis.....acteerwerk laat ook de wensen over.
Nee deze film kan je links laten liggen.

avatar van Glennekeeeee
toch éen van de 'betere' sandler-movies van de laatste jaren. vaak balanceert hij op het randje van slecht maar het randje word naar mijn gevoel net niet overschreden en daardoor werd het ook juist vermakelijk. Er zitten zeker een hoop flauwe moppen tussen maar toch ook vaak zeer geslaagde. Niet alle personages zijn even sterk gespeeld maar Sandler zelf doet het hier wel goed en het verhaal valt ook nooit stil dus best een vermakelijke komedie die je best op voorhand niet te hoog inschat

Best aardige film in zijn genre;soms flauw,soms grappig en (meestal) vulgair.
A.S; is nog altijd goed in dit soort films en wie niet tegen dat "sexachtig" soort humor kan,
moet maar naar enkele "oscaar" winnaars kijken of enkele documentaires over kastelen of
andere ruines.
Samengevat:ik wou dat het dagelijks leven even "plezant" was!
P.S. de "bomma" en het militaristisch broertje waren perfect in hun rol.

avatar van TheLionKingFan
Zeer gemixte gevoelens om deze film. Sandler is mijn favoriete acteur en ik ken Samberg van het geweldige The Lonely Island. Maar de komedie viel soms best tegen en ging soms ook wel wat ver (zelfs voor een Sandler-film). Geen slechte film (en gaaf om Vanilla Ice te zien!) maar zeker niet Sandler's beste werk. 3*

avatar van Flat Eric
Flauwe en voorspelbare grappen.

Het is zo enorm flauw en over the top, vooral de tweede helft maar toch wel vermakelijk genoeg voor een druilerige zondagmiddag.
Een soort omgekeerde Meet The Parents in die zin dat iedere foute flauwe vunzige seksistische opmerking/grap gemaakt door Sandler's personage juist wel als geslaagd overkomt bij de schoonfamilie.

Matige film over een tiener die vader wordt na een seksuele relatie met zijn lerares. Toch wel een origineel gegeven dat op het begin zeker leuk is uitgewerkt. Het verhaal hierna weet niet echt te boeien en is voorspelbaar. De lompe humor is hier en daar wel leuk, maar de film gaat te lang door.

avatar van Shadowed
Love It or Hate It.

Heb nog niet veel van Sandler gezien, maar het lijkt mij inderdaad dat het een love it or hate it acteur is. In Pixels was hij niet erg goed maar prima te pruimen. Hier heeft hij ok momenten maar voor mij was hij soms wel wat irritant. Maar de film was voor mij niet zo slecht door hem.

Samberg was verre van grappig voor mij, een kneus uitstraling had ie wel, maar hij was gewoon niet grappig. Geen enkele keer om hem moeten lachen, Meester was matig, wel een redelijke rol (wel klein) van Caan.

Kortweg niet echt de moeite waard tenzij je echt van HELE flauwe humor houd. Mwa, het is ook weer niet het slechtste.

Schitterende lachfilm, van begin tot einde. Zien.

Ik zit dit toevallig een stukje te kijken op tv.
Verbijsterend hoe zo'n domme en slechte film uberhaupt gemaakt is.