ad

Met onder meer: Adam Sandler, Andy Samberg en Leighton Meester

Releasedatum: 14 juni 2012

• Google Play Bekijk via Google Play

Over That's My Boy

"The story of a child… and his son."

Hoewel hij nog steeds een tiener was heeft Donny (Adam Sandler) zijn zoon Todd (Andy Samberg) alleen opgevoed tot zijn 18e verjaardag. Ze hebben elkaar jaren niet meer gezien maar op de avond voordat Todd gaat trouwen staat Donny plots voor de deur. Donny probeert wanhopig om weer contact te leggen met zijn zoon maar is gedwongen om te gaan met de gevolgen van zijn slechte opvoeding.

imageimageimageimageimageimage

Randall Morgan

Todd Bridges

avatar van Kondoro

Kondoro

Ik ben normaal gesproken niet de grootste Sandler fan, en al helemaal niet van zijn typetjes die allemaal de misvormde kut stem hebben waarvan Sandler vooral zichzelf altijd erg leuk vind, deze film kwam toch binnen als een verassing. Ik heb me serieus nog best vermaakt met de film, geinig verhaal, leuk geacteerd en een keer niet zo overdreven door de bocht zoals we Sandler kennen. De grappen waren vaak nog best te pruimen al zal de film nooit hoogstaand worden, ik beschouw de film zeker als één van de betere Sandlers.

avatar van martijn011

martijn011

Na het zien van de nieuwe Netflix film Murder Mystery nog maar eens een Sandler film opgezet. Had vooraf de lage ratings niet gezien, maar na het zien van de film snap ik niet helemaal hoe het kan dat deze film zo'n laag gemiddelde heeft. Uiteraard kan ik me goed inleven in een ieder die deze film niks vindt, maar ik heb een paar keer gruwelijk hard moeten lachen.

Niet Sandler, maar Samberg was voor mij de ster van de film. Zijn rol is cruciaal voor de film omdat de rest van de personages in deze film zich op de een of andere manier met hem verbonden weet, hetzij aanstaande echtgenoot, hetzij zoon, enz. Hij is de spil van het verhaal, de man waar alles om draait.

De chemie tussen Sandler en Samberg is geweldig, daarnaast zijn er best veel andere leuke karakters. De enige die me op m'n zenuwen werkte was de militair. Vreselijke rol.

Uiteraard is het verhaal hier totaal bijzaak, dat is maar goed ook, want dit was niet best.

Toch heb ik me hier prima een avondje mee weten te vermaken, ruim voldoende!

avatar van Riddierid

Riddierid

Ahh leuk joh, lekkere slechte humor, kep er van genoten. Gewoon lekker slecht maar dan op een goede manier ofso. Sommige grappen waarvan vele mensen denk ik toch niet snappen dat het een grap is hehe... jaa lekker hoor

avatar van napoleonaust

napoleonaust

Ik kijk normaal gesproken niet dit soort films omdat ik weet dat het niet mijn humor is. Ik heb That's My Boy gekeken omdat dit de enige aanwezige dvd was in een hotel ver hier vandaan. Het was voor mij de bevestiging dat ik nooit meer dit soort gedrochten wil zien.

De eerste tien minuten waren een positieve verrassing, maar vanaf het moment dat Sandler in beeld kwam was het voor mij een verschrikkelijke ervaring. Ik heb anderhalf uur lang met open mond gekeken en me af zitten vragen waar ik in godsnaam naar zat te kijken. Met als dieptepunt dat 'wazzaa' op dat feest.

Ik ben me er van bewust dat anderen dit wel leuk vinden, en dat is hun goed recht. Maar het is niks voor mij. Bijzonder hoe smaken kunnen verschillen.