menu

Film / Cast en crew / Tom Sizemore

zoeken in:
Had nog geen eigen topic en ik vind (ondanks zijn wat mindere periode) het één van de beste acteurs welke nog actief zijn. Ook leuk om te zien op IMDB dat zijn nieuwe films ook weer goeie cijfers krijgen en ook goeie recensies in de media.

In ieder geval mijn favo acteur! (tezamen met Willem Dafoe)

Reinbo
Hij is geweldig in Bringing out the Dead (en True Romance), verder vermakelijk acteur.

606
deze heb ik gezien van tom
boven aan mijn favo film van hem

Witness to the Mob
Saving Private Ryan
True Romance
Dreamcatcher
Wyatt Earp
lock up
the Relic

606
deze is uit witness to the mob

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://videodetective.com/photos/203/00855816_.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Pastichio Rocker
Hij heeft kennelijk een voorliefde voor oorlogsfilms, aangezien hij in zowel Pearl Harbor, Saving Private Ryan, Born on the Fourth of July als Black Hawk Down zit.

606
Pastichio Rocker schreef:
Hij heeft kennelijk een voorliefde voor oorlogsfilms, aangezien hij in zowel Pearl Harbor, Saving Private Ryan, Born on the Fourth of July als Black Hawk Down zit.

het is maar waar je voor gevraagd wordt toch of zegt hij zelf ja ik doe mee.
maar in witness to the mob was hij erg overtuigend

Tom Sizemore is inderdaad gewoon een klasbak van een acteur! Hij is fenomenaal in Saving Private Ryan, Black Hawk Down en Enemy of the State. Hij heeft in al deze films een "Supporting Role" (ik vind bijrol zo vreselijk woord) maar is altijd meer dan aanwezig en voegt altijd iets toe aan een film.

The Last
Veelal bijrollen. Stelt bijna nooit teleur eigenlijk.

Max en Joep
en vergeet Natural Born Killers niet natuurlijk

acteur die ook ik graag zie, zeker!

606
Max en Joep schreef:
en vergeet Natural Born Killers niet natuurlijk

acteur die ook ik graag zie, zeker!

ja dat klopt die heb ik ook gezien ja.

Gisteravond flitsen van Play it to the bone gezien. Was bijna vergeten dat Sizemore ook daarin een rol heeft. Helaas is dit niet een van zijn betere rollen.

606
heb net gelezen dat Tom drugs verslaafd is ??

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.