Nazi Overlord (2018)

Alternatieve titel: Mission Overlord

Actie / Horror

geregisseerd door Rob Pallatina
met Greg Furman, Dominique Swain en Tom Sizemore

Het is D-Day en een groepje geallieerden is bezig met het uitvoeren van een reddingsmissie. Zij ontdekken dat een groepje nazi's bezig is met een angstaanjagend experiment. De nazi's zijn bezig met het creëren van gevaarlijke wezens. Zal de redding nog steeds nabij zijn als deze weten te ontsnappen?

avatar van Chelsea94
Tja dit was niet de film die ik dacht te gaan zien.

avatar van Zandadder
Hmm, toch geen heel slechte trailer, toch geen heel slechte cast..

avatar van BlueJudaskiss
Chelsea94 schreef:
Tja dit was niet de film die ik dacht te gaan zien.

En zo blijft The Asylum toch nog elke keer haar films maken...

avatar van René8
Zucht...

Waarom begin ik aan een film die Nazi Overlord heet..

Ik vond het wel een leuke film. De effecten, decor, make-up, acteurs waren prima in orde. Ik denk dat er aardig wat geld tegenaan gesmeten is.

avatar van BlueJudaskiss
c de vries schreef:

The Asylum kennende, $1 miljoen max.

avatar van Uier
Of sarcastisch, of in de war met: Overlord (2018)

Uier, je hebt gelijk. Ik ben in de war.
Ik dacht dat het dezelfde film was .
Ga ik zo Nazi Overlord kijken, ik kom er nog op terug.