Beethoven's Treasure (2014)

Alternatieve titels: Beethoven's Treasure Tail | Beethoven: Treasure Tail

Familie

geregisseerd door Ron Oliver
met Jonathan Silverman, Kristy Swanson en Bretton Manley

Na een slechte dag op de filmset zijn trainer Eddie en zijn hond Beethoven onderweg naar huis, maar zij stranden in een kleine plaats aan de kust. Beethoven raakt bevriend met een jongen. Ze vinden een schatkaart die moet leiden naar een verloren schat, waarna ze op een avontuur gaan waarbij de hele stad samen komt.

nee toch, niet WEER een nieuwe..pffffffffffffffff

avatar van Phantasm
Prima familefilm die lekker wegkijkt.

avatar van Rodger
Redelijke film,.. humor wat je kan verwachten.
Voor de kinderen, die hebben zich prima vermaakt.
2.0**

avatar van John Milton
Ik was twaalf toen ik de eerste in de bios zag. Wat heb ik me kapot gelachen.
De tweede ging ook nog wel, maar toen was ik dertien. Bij deel 3 echter was ik twintig en de flarden die ik op tv zag waren niet best. Ik heb toen deel 1 weer terug gekeken, en dat was een koude douche.

Ik had nooit kunnen bedenken dat er uiteindelijk 8 films over gemaakt zouden worden. ACHT!
Lucratieve hondjes dus.

avatar van Richard_Voorhees
Woa, maken ze nog steeds Beethoven films? Dit is wel pure jeugdsentiment voor mij.