Beethoven's 4th (2001)

Komedie / Familie

geregisseerd door David M. Evans
met Judge Reinhold, Julia Sweeney en Michaela Gallo

De Newtons zijn aangenaam verrast als ze vaststellen dat Beethoven gehoorzaam is geworden. Wat ze echter niet weten is dat Beethoven gewoon van plaats heeft gewisseld met een andere hond, en zelf gezellig bij een steenrijke familie inwoont.

Edoras, 4* meen je dat nu echt ?
leg me eens uit waarom je hem zo goed vind ?, want ik heb hem namelijk nog niet gezien.

houdt dit nou eens op of hoe zit dat? Net zo erg als Look's who's talking, Look's who's talking two en Look's who's talking now! En de weet-ik-veel-hoeveel delen van Police Academy...

avatar van XfofaXX
PeggySue schreef:

En de weet-ik-veel-hoeveel delen van Police Academy...

7 om precies te zijn

Kom, kom, zonder slechte films en uitmelkerijen zouden er geen goede films bestaan, dus sla ze gewoon over.

avatar van Xander
En wanneer je denkt dat de vreselijke beethoven-reeks eindelijk op z'n einde loopt, maken ze nog een vierde deel... Delen 1 en 2 vond ik als kind (en zelf nu nog!) best wel leuk, maar vanaf deel 3 is het beste er vanaf... Jammer dat deze films zo worden uitgemolken.

avatar van moviegirl2
OK. dit is gewoonweg rampzalig. Slechter dan deel 1 en 2, ietsjes beter dan deel 5.

ook wel goed deel beter dan 3
3.5***

mmmm wat moet ik me hier bij voorstellen?

Leuke film, maar typisch een "allerlaatste" deel. Nog één keer de boel uitmelken met het plaatsverwissel-gegeven. Toch niet mislukt.

ik was 10 jaar zag de film en viel in slaap... overdag's

luked45 schreef:

Hmm, vreemd.
Want er is ook een deel 5.

avatar van jumpstylemovie
En met spijt moet ik constateren dat er ook een deel 6 is!

avatar van Legan
Dezelfde cast uit het dramatisch slechte vorige (derde) deel keert terug dus mijn verwachtingen waren laag. Maar tot mijn verbazing bleek deze zelfs beter te zijn. Het verhaal is van een iets hoger niveau en de cast viel ook reuze mee, of eerder gezegd, niet zo tegen als eerst. De personages zijn gemaakt van hetzelfde bordkartonnenmateriaal dus geen veranderingen hier. Maar wat het vooral maakte, is dat de humor iets beter en realistischer en minder melig en stom was.

The Scorcher
Net iets beter dan de vorige maar toch nog altijd een misser.

avatar van Mr. Chiel
Geen goed verhaal (wat ook niet per se hoeft) maar laat het dan grappig zijn. En dat was het nou ook niet echt... Duurde me ook te lang. *2

avatar van tcdaizz
nog erger dan deel 3.....

avatar van lars-pixar
Wat een film viel me gelijk op dat dit een minder deel is van de 5 films,rare verhaal valt me op dat Garfield ook dit verhaal heeft precies het zelfde bijna dan,weer met Judge Reinhold deze keer vond ik hem niet zo geweldig in deze rol.heel simpol afgerafolt verhaal en gespeelt de tijdlijn van deze film is ook heel kort en al hadden ze meer scenario er in gegooid (ook beter dan) had ik deze film gewaardeerd maar nee nee stop maar beter met Beethoven’s films want we schieten er niks mee op.

Jammer 1,5*

Ietsje meer genietbaar dan deel 3, maar daarmee is alles ook wel gezegd.

Dick2008
Verschrikkelijk deel, deze film. Deel 3 was al erg maar dit deel is nog een tikkeltje erger. Had je in dat deel al twee malloten, blijkbaar vinden ze nodig om dan allemaal maar raar te doen. Wat kunnen volwassenen toch aanstellerig doen in films. En wat doen ze die hond toch aan. Ik ben toch al niet zo voorstander van het gebruik van allerlei dieren in films, maar vaak valt het dan nog wel mee. Maar bij deze reeks van films ben ik toch niet zo zeker. 1.0.

avatar van Phantasm
Lang niet zo grappig als de voorgaande delen, valt voor een keertje te doen, redelijk verhaal.

Wederom een leuk deel in deze reeks.
Maar het begint toch ook wel een beetje in herhaling te vallen.
Het is alsof je het allemaal al een keertje hebt gezien.