Beethoven's 3rd (2000)

Komedie / Familie

geregisseerd door David M. Evans
met Judge Reinhold, Julia Sweeney en Michaela Gallo

Het gezin Newton besluit om samen een tripje naar Europa te maken om daar de rest van de familie te ontmoeten. Ze kunnen echter niet met het vliegtuig, omdat anders hun hond Beethoven niet mee kan. Daarom besluiten ze maar om al hun pakken en zakken in de grote camper te laden en de boot te nemen. Helaas zorgt Beethoven voor de nodige commotie.

avatar van Lexcoaster
Ik noem deze film dan ook maar: Beethoven's Turd.

avatar van pierrrke
kan me er niet veel van herinneren alleen dat ik als jongetje van 6 me er mee kapot lachte

avatar van movie acteurs
Net zoals elk deel dramatisch slecht. Echt nergens grappig of leuk. 0,5.

avatar van Filmkonyn
Chattingforum schreef:
Ik snap niet waarom deze in de flop 100 zit. Want ik vind het een leuke film. Kan me er alleen nog weinig van herinneren. Maar goed, ben standaard gek op honden films, omdat ik gek op honden ben.

Snap jouw mening ook niet... Je kan er weinig van herinneren, toch vind je het een leuke film. Je geeft 5* voor iets wat je niet meer kent, puur omdat er honden in voor komen??? Lekker logisch toch?

avatar van lars-pixar
Wat een leuk deel,dit deel verslaat deel 1 & 2 hellemaal weg,het verhaal is goed en ik ben blij dat Judge Reinhold voor deze film is gecast hij speelt een goeie rol als vader van 2 kinderen en een moeder,de diefden aai aai,toen ik die zag keek ik weer terug naar een kinder film okal is het een kinder film ik vond de diefen erg slecht gespeelt in deze film het leek wel twee gekke,jammer maar dat verpesten de film niet.

dominion
beetje flauw ze worden steeds minder dus ik waag me niet aan deel 4 en 5

Veel minder respect voor de hondentrain(st)ers

Dick2008
Deze en deel 4 hebben ze achterelkaar op Duitsland uitgezonden, het voordeel daarvan is dat je dan niet wordt opgescheept met allerlei reclames.

Ik heb in loop der tijd toch steeds meer een zwak voor familiekomedies gekregen en het eerste deel ging dan ook wel. Maar dit was toch wel erg. Wat doen ze die hond toch aan, misschien valt dit nog wel mee, ik heb er niet zo'n goede kijk op hoe ze zulke films maken. Sommige honden houden van rollebollen en andere weer niet. Ik snap niet dat die Judge Reinhold zich voor dit soort rollen leent, maar schijnbaar kan hij geen betere rollen krijgen. Erg flauw allemaal en die twee kerels waren helemaal het dieptepunt. 1.0.

avatar van Phantasm
Op vakantie, is weer eens wat anders, genoeg humor, kijkt lekker weg.