Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore (2010)

Alternatieve titel: Cats & Dogs: De Wraak van Kitty Galore

Verenigde Staten / Australië
Familie / Komedie

geregisseerd door Brad Peyton
met Chris O'Donnell, en de stemmen van Bette Midler en Alec Baldwin

In de eeuwenoude strijd tussen katten en honden, is er nu een kattige kat die het flink uit de klauwen laat lopen. Kitty Galore, voorheen een agent voor de kattenspionageorganisatie MIAUWS, is voor zichzelf begonnen en heeft een duivels plan bedacht. Ze wil niet alleen alle honden voor haar in het stof laten bijten, maar ook haar voormalige poezenkameraden ten gronde richten en één grote krabpaal van de wereld maken. Katten en honden worden gedwongen de poten ineen te slaan om deze bedreiging af te wenden. Voor het eerst in de geschiedenis besluiten ze elkaars bondgenoten te zijn om henzelf en hun baasjes te redden.

avatar van BlueJudaskiss
Ik heb een nieuwe guilty pleasure en die heet Cats and Dogs 2. Een heerlijk onzinnige film die nergens over gaat maar de hele speelduur vermaakt. En het belangrijkste: geen vals sentiment. Miauw. 4,0*

avatar van mcdaktari
Metalfist schreef:
Deel 1 vond ik vroeger altijd wel amusant, leuke verwijzing naar James Bond trouwens.

hahaha vroeger?? die is goed zeg een film uit 2001

avatar van huppelepup
mcdaktari schreef:

hahaha vroeger?? die is goed zeg een film uit 2001
Hij is nu 19. Voor hem is 9 jaar terug heel lang geleden en dus 'vroeger'.

avatar van Nientje1980
Grappig en redelijk onderhoudend.
Vind het altijd weer knap wat men kan doen met dieren en special effects

bobbydigital01
kep me dood gelachen.....leuk gemaakt

mug13
Een hele leuke familie film.

avatar van Phantasm
Ik vond het 1-ste deel een stuk beter dan deze, ik heb van deze maar weinig genoten.

avatar van Aapje81
Af en toe is dit best een koddige film. Een groot nadeel is echter dat de film nergens scherp of creatief uit de hoek komt. Waardoor het uiteindelijk niets meer is dan een inwisselbare kinderfilm. Deel 1 was beter.

Matig.

avatar van Decec
Een vrolijke familie/komedie film...
Grappig verhaal...
Leuk sprekende dieren...
Leuk gedaan...
Prachtig mooi HD kwaliteit...
Mooi achtergrond muziek (Dolby en DTS)...
Het is leuk voor kinderen, maar ook volwassen...

avatar van Fran
Grappig filmpje om met je kind te bekijken. Ik vond hem zelfs nog iets beter dan deel 1. Het spreken van de dieren irriteerde me in het eerste deel want ik vond dat nogal nep overkomen. Bij deze film had ik dat wat minder. Het gehele verhaal zat ook grappig in elkaar. Alsof je naar een normale misdaad spion achtige film zit te kijken maar dan met dieren. Dit is echt een leuk fimpje om op een regenachtige zondag met je kind te bekijken.

avatar van oemoemenoe
rare beesten maar grappig voor kinderen denk ik......

leuke grappige film en wat deze dieren allemaal kunnen is geniaal is net dat ik naar james bond kijk

ik hoop dat er nog een deel 3 komt

avatar van baspls
Wel grappig maar veel slechter dan deel 1. Het beste van de film was om Tinkles terug te zien.

Dick2008
Chaotische en drukke film, eigenlijk net als deel 1. Het verhaal stelt ook niet veel voor. Wel erg knap in elkaar gezet, veelal computer met echte beelden. Die herdershond, en de duif, die zijn grappig .... de honden en katten werken nu samen tegen één misdadige kat. Veel amusante momenten, zoals met dat meisje, en allerlei technische snufjes..... Inhoudelijk niet zo bijzonder, een soort James Bond-verhaal.... wel vlot van opzet. Toch is het vooral de manier waarop het is gemaakt en dat in combinatie met de humor..... erg leuk om te zien. 5.0.

avatar van Rico120
ik heb me stuk gelachen om deze film hij gaat nergens over maar toch best leuk

Erg leuk gemaakt en een aardig verhaal. Die pratende honden en katten zien er super uit.

avatar van BlueJudaskiss
Het blijft nog steeds onweerstaanbaar vermaak, ook bji een derde of vierde keer kijken. Pretentieloos zoals pretentieloos bedoeld is, en alle verschillende herkenbare stemmen blijven een feestje.