Beverly Hills Chihuahua 2 (2011)

geregisseerd door Alex Zamm
met de stem van Odette Yustman, George Lopez en Christine Lakin

De schattige Chihuahua’s, Chloe en Papi zijn terug en klaar om samen aan hun nieuwe leven te beginnen. Met hun gezin van vijf pups genieten ze van het leven in het huis van tante Vivian die met haar nichtje, Rachel, op vakantie is. Rachel’s vriend Sam Cortez past op het huis wanneer hij erachter komt dat zijn eigen huis van hem en zijn familie wordt ontnomen. Chloe en Papi weten dat ze actie moeten ondernemen. Met de hulp van hun pups en hun vriend de Duitse Herder zullen zij proberen om deze dag tot een goed einde te brengen!

avatar van SnakeDoc
Het eerste deel heb ik na 5 minuten uitgedrukt dus zal dit ook wel niet veel zijn
Of bestaan er nog ergens Beverly Hills Chihuahua fans?

SnakeDoc schreef:
Of bestaan er nog ergens Beverly Hills Chihuahua fans?

jip , ik vond het 1ste deel een goede film , dus de 2de waarschijnlijk ook
wnr komt deze namelijk uit ?

vond deze redelijk , verassend goed !

avatar van SnakeDoc
Waar heb je hem gezien dan? Aangezien je 18 minuten geleden nog vroeg wanneer hij uit kwam. Versneld gekeken?

8 Februari op video maar nu ook al te pindakaasen blijkt aan de stemmen

avatar van queenie
Leuke film, die beter was dan het 1e deel!!

Film is zeker geschikt voor de familie maar helaas niet voor mezelf verder veel oubollige en flauwe humor, nee ben hier geen liefhebber van.

avatar van SnakeDoc
Net ietsje leuker dan het eerste deel, maar verder houdt het niet over. Kan zulke films toch altijd maar moeilijk uit zitten.

avatar van Phantasm
Ik vond deze beter dan het 1-ste deel, zat meer humor in.

avatar van DonOswaldo
Haalt het niet bij deel 1.

Nog best leuk verders. Kijkt weg en toverde af en toe wel een glimlach op me gezicht. Soms dan weer iets te flauw. Side-plotje van papa Delgado hoefde niet per se en ook de verwijzingen naar andere films mis ik in dit deel. Stemmencast is wel weer ok.

Ruime 3*

avatar van eppo349
Erg flauwe film. Alleen geschikt voor jonge kinderen, die kunnen de humor wel waarderen. De honden aan zich zijn wel leuk.

Beter dan deel 1 zat meer verhaal in dus ook een betere film daardoor hoop dat deze nooit een remake krijgt zoals de meeste films tegenwoordig

Turkse gast schreef:

Je bent jezelf bewust van het feit dat je deze film beoordeeld met 5 sterren?

avatar van Keane1983
Tja, deel 1 was leuk..deel 2 is puur het geld. Het vehaal is vrij doorsnee met heel erg veel "goede raden" van Opa Disney.....(en daar hebben we famillie voor, om elkaar nooit alleen te laten).
Qua sfx vond ik persoonlijk deel 1 mooier uitgewerkt dan dit deel. Soundtrack/score was niet echt aanwezig. En jammer dat ze voor tante Viv niet Jamy Lee Curtis hebben kunnen vragen, maar ineens een wildvreemde andere vrouw.
Maargoed. Toch heb ik me wel kunnen vermaken, hoewel het geen topfilm is.
Leuk voor tijdverdrijf als je deel 1 eens gezien hebt. Maar, dit is een echte "kinderfilm" in mijn ogen.
Van mij een 2,5*

avatar van m1701
Wel een leuke, grappige en lieve film.
Die chihuahua s doen het echt geweldig heel erg schattig.
Verhaal was ook wel leuk, niet heel bijzonder.
Stemmetjes paste ook goed
3* leuk om een x te kijken

Dick2008
Technisch gezien volgens mij een stukje beter dan het eerste deel. Disney is altijd wel goed in dit soort films. Alleen ik vind ze vaak niet leuk.

Het is een film met en over honden, dus dan wil ik ook wel honden zien en dat is dus het geval. Het verhaal is zoals meestal met die familiefilms niet zo bijzonder. Het zijn eigenlijk meer verhaaltjes, maar de mensen spelen daarin niet zo'n belangrijke rol. De opnamen van de honden worden goed gecombineerd met de diverse verhalen en hoewel de dieren als mensen worden neergezet is het vaak grappig om te zien.

Bij de dierenshow gaat het wel iets achteruit, maar dat vind ik ook altijd zo'n toestand. Zodra Chloe achter de piano zit wordt het wel weer beter. Verder vlot van tempo, de verhalen worden volgens gebruikelijke lijn weer afgerond. Niet veel sentimentele toestanden, het zit leuk in elkaar en er valt voldoende te lachen. 4.0

Dick2008
Wel matige film dit bij herkijken. Natuurlijk zijn de Chihuahuas wel schattig en het is knap gemaakt, die combinaties van beelden. Alleen er wordt wel erg veel gepraat in deze film. Je kan ook merken dat het een Disney-film is. Altijd vol met sentiment ook al is het wel minder dan die (heel) oude (teken)films, want daar heb ik echt een hekel aan. Minder amusant dan de eerste film, hoewel ik dacht dat het andersom was. Ik vind de stemmetjes van de kleine hondjes ook wat irritant. Van Chloe en Papi zijn dan wel goed. Verder heeft het wat weg van Air Buddies. 3.0