ad
  • 8.104.646 stemmen

Beverly Hills Chihuahua 3: Viva la Fiesta! (2012)

Komedie / Familie | 89 minuten

Genre: Komedie / Familie

Geregisseerd door: Lev L. Spiro

Met onder meer: Frances Fisher, Odette Annable en George Lopez

Oorspronkelijke titel: Beverly Hills Chihuahua 3 - Viva La Fiesta!

Releasedatum: 3 september 2012

Over Beverly Hills Chihuahua 3: Viva la Fiesta!

"Family Always Matters"

Papi en Chloe gaan samen met hun vijf speelse pups en hun eigenaren Rachel en Sam naar het chique Langham hotel, compleet met een luxe spa voor honden. Maar er ontstaat een probleem als Rosa, de kleinste telg, zich kleiner en minder bijzonder vindt dan ooit. Nu is het aan Papi om Rosa te helpen, en haar innerlijke kracht naar boven te krijgen. En die blijkt groter te zijn dan ze had kunnen dromen...

imageimageimageimage

Pedro (stem)

Delgado (stem)

avatar van MrEd

MrEd

Erg flauwe film. Leuk voor liefhebbers van chihuahuas misschien maar ik zat hier toch wel bij te tandenknarsen.

avatar van Phantasm

Phantasm

Ik ben wel klaar met deze beesten, hopelijk geen meer vervolgen, begint aardig eentonig en vervelend te worden, vooruit, een hele kleine twee **.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

[sarcasme]Gelukkig ziet de poster er zo fantastisch uit dat je spontaan 5 sterren wil geven.[/sarcasme]

avatar van Turkse gast

Turkse gast

leuke film jammer genoeg 1 & 2 uitgekomen in blue ray en de 3 niet vind ik erg hoor ze zouden moeten verplichten als ze 1 uitbrengen op blue ray de vervolgen ook uit te brengen op blue ray

avatar van Dick2008

Dick2008

Al een tijdje geleden dat ik deel 2 heb gezien. Op zich is het wel weer heel knap gemaakt, de honden onderling die met elkaar converseren op zo'n manier dat het in het verhaal past. De stemmen zijn goed, alleen wel een hoop geklets. Om op gegeven moment wel moe van te worden. Het verhaal zelf zit ik ook tamelijk moeizaam in elkaar. Wat ook altijd vervelend is, is dat die mensen zo overdreven doen. Vooral Briana Lane stelt zich flink aan. Ook die Frances Fisher, ziet er hier niet uit. Die speelde in Laws of attraction nog wel een leuke rol. Verder gebeurt er maar erg weinig.

Dit deel is een stuk minder, al is het wel goed gemaakt. En ook de plaatjes van de verschillende honden blijven koddig om te zien. 3.0