Trolls 2 (2020)

Alternatieve titels: Trolls World Tour | Trolls Wereldtour

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Walt Dohrn en David P. Smith
met de stemmen van Anna Kendrick, Justin Timberlake en Sam Rockwell

Het is aangenaam vertoeven in Trollenland tot koningin Poppy er samen met Branch achter komt dat ze niet de enigen zijn. Er bestaan nog vele andere trollenplekken, elk te herkennen aan een muziekgenre. Wanneer alle trollen in gevaar zijn moeten Poppy, Branch en hun vrienden een gedurfde reis ondernemen en proberen om alle diverse trollen te verenigen.

• Vanaf 22 april 2020 in de bioscoop

Vanaf 22 april 2020 in de bioscoop (Universal Pictures International)