ad

Geregisseerd door: Walt Dohrn en David P. Smith

Met onder meer: Anna Kendrick, Justin Timberlake en Sam Rockwell

Releasedatum: 11 maart 2020

Over Trolls World Tour

Het is aangenaam vertoeven in Trollenland tot koningin Poppy er samen met Branch achter komt dat ze niet de enigen zijn. Er bestaan nog vele andere trollenplekken, elk te herkennen aan een muziekgenre. Wanneer alle trollen in gevaar zijn moeten Poppy, Branch en hun vrienden een gedurfde reis ondernemen en proberen om alle diverse trollen te verenigen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Prince D (stem)

Hickory (stem)

King Quincy (stem)

Queen Essence (stem)

Vanaf 14 oktober 2020 in de bioscoop (Universal Pictures International)

avatar van Mr. Chiel

Mr. Chiel

• 2059 stemmen

Het verhaal is helaas totaal niet boeiend of spannend. Daarentegen is het heel vaak erg grappig, dat redt de film.

avatar van Nubis

Nubis

Ik vond deel 1 echt heel schattig en grappig, terwijl ik normaal nooit van dit soort films houd. Gister in de bios deel 2 gezien, maar die vond ik helaas een stuk minder leuk. Een veel serieuzer (maar saai en vaag) verhaal, minder feel good en ook minder grappig. Jammer!