The Immortal Wars (2018)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Joe Lujan
met Eric Roberts, Tom Sizemore en Bill Oberst Jr.

De nabije toekomst. De wereld is verdeeld in twee sectors en beide partijen (de mensen en de "deviants") voeren oorlog met elkaar. Dominion Harvey is erin geslaagd enkele "deviants" gevangen te nemen en dwingt hen tegen elkaar te vechten. Hij zendt alles uit op televisie, zodat de hele wereld kan meekijken. Trikalypse en nog een paar andere "deviants" zetten alles op alles om Harvey te stoppen.