Daddy's Little Girls (2007)

Alternatieve titel: Tyler Perry's Daddy's Little Girls

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Tyler Perry
met Gabrielle Union, Idris Elba en Tracee Ellis Ross

Een succesvol advocate (Union) wordt verliefd op een monteur, een alleenstaande vader met drie kinderen die geldproblemen heeft (Elba). Er ontstaan problemen in hun prille relatie als zijn ex-vrouw weer komt opduiken en dreigt de kinderen mee te nemen.

Pinjataaa!
1 woord: Geweldig!
Ik had er om eerlijk te zijn weinig van verwacht, maar ik had het dus goed mis. 4.5 sterren

avatar van superred
Het gaat allemaal wat traag in deze film, beetje te traag voor mij. Er gebeurt weinig in de 1,5 uur (af en toe vond ik het zeer saai) en wat er gebeurd is een beetje standaard. Ik vind de fim niet super slecht, want het verhaal opzich is mooi, maar ik mis originaliteit. Ik zal hem niet nog eens kijken. Pff en die moeder van die kids...wat een spook!

Idris Elba ( The Wire) speelt zo als atijd gedegen en dit maal de goede man.
Gabrielle Union is een mooie zwarte vrouw en zal nog veel van zulk soort films maken.
Ik en me vrouw hebben ons ruim anderhalf uur vermaakt in een mooie romantische film.
Ook nog een kleine bijrol van good-old Louis Gossett Jr.

avatar van Mc
Mc
stinissen schreef:
..Ik en me vrouw hebben ...
Nou zeg
"Mijn vrouw en ik hebben..."

Film lijkt me niks verder.

Mc schreef:
Nou zeg
"Mijn vrouw en ik hebben..."

Film lijkt me niks verder.

Mijn vrouw kwam pas na 30 min, m'n dochter trouwens ook.

Eerst kijken dan pas oordelen.

avatar van N_SANE
stinissen schreef:

Mijn vrouw kwam pas na 30 min, m'n dochter trouwens ook.

Eerst kijken dan pas oordelen.

Dan nóg klopt je zin niet want je zegt dat jullie je anderhalf uur vermaakt hebben en je vrouw kwam 30 minuten later ... en deze film duurt geen 2 uur maar 1 uur en 35 minuten.
Je vrouw heeft dus 1 uur en 5 minuten van de film gezien en niet anderhalf uur die je eerder zei

Ontopic: Ik ga deze vanavond kijken, lijkt mij een leuke film. Hou wel van black comedy/romance

Leuke romantische comedy ! 3,5 ***

Que
Leuke film met een goed verhaal. Ik heb regelmatig gedacht van 'wat als mij dit zou gebeuren' (ook al heb ik geen kinderen ). En toen was ineens de film af, had nog extra stukje verwacht nadat hij zijn eigen garage heeft.

Raffael77
Dit is een mooie film, maar wel meer drama dan humor. De kleinste dochter was leuk. Had haar mond niet op de verkeerde plaats zitten.

Mooie film met diepgang!

avatar van N_SANE
Mooie romantische film die laat zien dat je niet moet opgeven, maar door moet vechten.

Jammer dat het verhaal niet helemaal goed uitgewerkt is en dat de dingen in de film veel te snel gaan.
Union stelt zichzelf voor als vertegenwoordiger in de rechtbank en wordt direct als voogd benoemd. Ze speelt de botte tante maar als Elba haar confronteert met haar blinddaten, geeft ze hem wel gewoon antwoord terwijl ze zelf niets kwijt wilde over haar priveleven. Alles gaat veel te snel. Daarnaast op veel momenten voorspelbaar.

Al met al toch een mooie film, 3, 5*, voornamelijk voor het goede acteren.

avatar van too-sweet
Leuke film, al moet ik zeggen dat het eind goed al goed wel iets beter had kunnen worden uitgewerkt.
Vond ik jammer want deze film had een mooi verhaal en had diepgang,inderdaad meer drama als komedie.
Als het einde wat beter uitgewerkt was(dus niet alles komt in 1 keer helemaal goed, krijgt de kinderen,de vrouw en de garage) dan had ik hem nog hoger beoordeeld.
Goed acteerwerk.
3.5 *

avatar van nickje76
Wauw, een mooie film... Heel goed in geacteerd....
Jammer, dat het niet diep genoeg is uit gewerkt!
Maar voor de rest was het wel een hele mooie flim!

Sympathieke film, zoals eerder vermeld ook in mijn ogen niet echt een komedie.Er zitten wel grappige stukjes in maar drama is de hoofdmoot.Aanrader!

avatar van eminemfan190
nickje76 schreef:
Heel goed in geacteerd....

inderdaad ik vind dat de acteurs het top hebben gedaan.....voor de rest mooie film, interessante verhaal.......met andere woorden ik kreeg geen slaap toen ik naar de film keek:p

avatar van kanjertje
Mooie romantische en enigsinds voorspelbare film

avatar van VlinderTisha
net gezien en ook ik vind de film echt mooi.

4,5 *

Volgens mij is iedereen hier gek geworden! Romantisch, diepgang, komedie????? Heb ik een andere film zitten kijken? Ik vond het een film met weinig diepgang en zo voorstelbaar als een een romannetje en over het acteerwerk moeten we ook niet al te hoogdravend zijn. Ik geef de film 2 sterren voor de moeite.

Goed.....Ik doe er een halve ster bij omdat Gabrielle Union een erg mooie vrouw is.

sylvia1
Mooie film

avatar van Delvenaartje
Erg mooie film, ook mooie liefdesscene's, wat mij vaak wel trekt!

Leuk ook om te zien hoe mensen kunnen omslaan

Voor mij een echte mooie film!

niet het beste van tyler perry..
maar toch wel mooi

Prachtig mooie film

avatar van mer1973
Feelgood movie die net iets te over geacteerd wordt.
Aardig voor een regenachtige zondagmiddag. Ook niet meer dan dat.

avatar van shanti
te voorspelbaar, geen goede acteerwerk...traag, overdreven...mis wat diepgang

avatar van mordang
Gladde film, niet realistisch, overgeacteerd en op sommige momenten dusdanig suikerachtige scene's dat het glazuur van je tanden springt. Mislukt compleet als feelgood movie. Slechts enkele momenten grappig.