The Wood (1999)

Drama / Komedie

geregisseerd door Rick Famuyiwa
met Taye Diggs, Omar Epps en Richard T. Jones

Veel mannen hebben zo hun bedenkingen over het huwelijk. Drie uur voor zijn trouwerij heeft Roland toch wel erg veel bedenkingen. Gelukkig heeft hij z'n beste maatjes Slim en Mike om hem te helpen deze gevoelens te verwerken. Tegelijkertijd halen ze samen herinneringen op uit het verleden in 'The Wood' (Inglewood, California).

Veel beter dan ik had verwacht.

MaTtIeBoY
Erg sterke film. Had wel een hoog sentiment gehalte. Maar er wordt goed geacteerd en de film verveeld geen moment.

avatar van TheRisingSun
Gewoon een zéér leuke film! Echt leuk om te zien, al die flashbacks uit hun jeugd. Maar ook de scenes in het heden zijn op sommige momenten erg grappig te noemen.
Ik heb me zeer vermaakt met deze film.

3,5 ster

Vond het eerlijk gezegd minder als dat ik had verwacht.

Hoe meer de film vorderde hoe leuker ik 'm begon te vinden!

Aardige film over drie beste vrienden die herinneringen ophalen als één van hen gaat trouwen. De nostalgisch aandoende flashbacks vormen het beste gedeelte van de film. Hier en daar best charmant. De cast doet het leuk (vooral de drie vrienden tijdens de flashbacks), maar de film gaat iets te lang door. Met gemak 3.0 sterren.