Burden (2018)

geregisseerd door Andrew Heckler
met Forest Whitaker, Garrett Hedlund en Tom Wilkinson

Mike Burden maakt deel uit van de Ku Klux Klan en wordt verliefd op de alleenstaande moeder Judy. Zij wil hem doen inzien dat zijn zinloze haat nergens toe leidt, waarna hij uit de KKK wil stappen. De Klanleider Tom Griffin wil hem niet zomaar laten gaan en zint op wraak. Mike wordt met Judy en diens zoon opgenomen bij de Afro-Amerikaanse dominee Kennedy ter bescherming tegen de groepering.

• Vanaf 30 juli in de bioscoop

Vanaf 30 juli in de bioscoop (Dutch FilmWorks)