Through the Eye (2011)

Alternatieve titel: The Colombian Connection

Misdaad / Actie

geregisseerd door Julian Higgins
met Tom Sizemore, Robert Thorne en Bertie Higgins

Jack Hooks is een voormalig agent die door zijn corrupte partner erin geluisd is en naar de gevangenis wordt gestuurd voor drugsbezit. Door een deal met de narcoticabrigade wordt hij vroegtijdig vrijgelaten uit de gevangenis. Hij wordt op een zelfmoordmissie gestuurd door in de wereld van de marihuanasmokkel te infiltreren. Hiervoor dient hij door een smal kanaal tussen Cuba en Mexico te trekken, dat bekend staat als 'The Eye', om het hart van de gewelddadige Colombiaanse drugshandel te bereiken en zijn voormalige partner en handlangers in te rekenen.