ad

Met onder meer: Tom Sizemore, Chad Michael Collins en Vinnie Jones

Releasedatum: 25 februari 2013

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Company of Heroes

Een groepje Amerikaanse soldaten raakt afgesneden tijdens de Slag om de Ardennen. Ze komen er achter dat de nazi's een superbom in ontwikkeling hebben, waardoor ze besluiten om dwars door de vijandige linies te gaan om een Duitse wetenschapper te vinden die ze kan helpen de nazi's te stoppen.

imageimage

avatar van DixieDC

DixieDC

madmax1 schreef:

redelijk met prima materiaal gemaakt,echter er word geen spanning opgebouwd

veel actie in snel tempo mooie beelden van de (Ardennen)?

De film werd opgenomen in Bulgarije

avatar van DixieDC

DixieDC

Goeie (...) ouderwetse oorlogsfilm waar de Duitsers met bosjes neergemaaid worden en af en toe wel eens een van de 'goeie' kunnen raken die dan met de nodige laatste woorden het heldengraf ingaan. De plot en de actiescenes kun je best met een korreltje zout nemen (op IMDB vind je een ganse bladzijde goofs) maar best wel een vermakelijke film, die btw niets met het spel te maken heeft. Tom Sizemore en Vinnie Jones doen echt hun best om hun karakters geloofwaardig te maken. Voor mij 6/10

avatar van Alexander1900

Alexander1900

Een ondergewaardeerde film. De film is inderdaad niet realistisch en de bombardementen zager er bar slecht uit. Daar staat tegenover veel mooie beelden van de Ardennen, veel actie, af en toe spannend en gemiddeld acteerwerk. Al met al dus best vermakelijk.

Het is een film die ik graag nog een keer wil zien.

avatar van starsky87

starsky87

Begin vond ik goed, tot dat de gevechten echt begonnen en ik allemaal onlogische dingen zag.

Gelukkig niet zo erg dat je er aan ging ergeren.

Al met al een redelijke film

avatar van Decec

Decec

Een goede actie en oorlog film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital 5.1)...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van chiel1971

chiel1971

• 2009 stemmen

Matige film, allemaal wel erg nep en overdreven. Net iets te...

avatar van de Pierre

de Pierre

Een lekkere actiefilm over de Ardennen tijdens WO II. Geen topper à la Schindler's List, maar ik heb me geen seconde verveeld. Beslist de moeite waard. Maar de beste film over de Ardennen blijft The battle of the Bulge(1965).

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2010 stemmen

Company of Heroes

Een redelijke WOII actie film die het van veel spectaculaire scenes niet hoeft te hebben. Deze, soms lijkende B-film keek aardig lekker weg en voor een middagje film kijken is hij meer dan geschikt! Ik ben een persoonlijk liefhebber van zowel WOII noch WOI en ik kan me er uren mee vermaken. Toch wou ik Company of Heroes niet missen in mijn lijst want hij was, nogmaals, zo slecht nog niet! De Ardennen blijven 1 van de betere sub-onderwerpen uit de WOII waar natuurlijk ook veel mannen zijn gesneuveld. Het verhaal was redelijk te volgen het concept is nog redelijk bedacht. Voor een middag film kijken en WO II fan, neem deze even mee!

avatar van Nickon

Nickon

Kan ik een nul geven op een film? Ongeloofwaardig verhaal. Slechte en niet realistische uitrusting van soldaten (zowel Duitse als Amerikaanse). De Duitse tank die erin verschijnt is te belachtelijk voor woorden. Computer getekende ontploffingen die ze in '60 en '70 al beter in beeld konden brengen... Ik geef deze film gewoon weg.

avatar van TronMan

TronMan

Met moeite uitgekeken. Soort A team in ww2 setting. Veel cgi bloed en andere te neppe zooi. Er klopt allemaal niet veel van. Verhaal mag dan wel echt zijn geweest., de uitwerking is zeer matig.

avatar van W.V.

W.V.

Heb deze van mijn kijklijstje kunnen schrappen, ga deze nooit meer zien. Was de film in de jaren 60 gemaakt dan had ik gezegd och aardige film, maar in de huidige tijd, dit kan echt niet meer, niet qua enscenering, qua verhaal, qua acteerprestaties, qua effecten, qua historische accuratesse, ja qua eigenlijk alles. Mijn advies niet weer kijken.

avatar van Antinous

Antinous

Alleen maar dom geschiet met veel bloed en geen spannend verhaal. een waardeloze film!