Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

5 Hour Friends (2013)

Alternatieve titel: Five Hour Friends

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Theo Davies
met Tom Sizemore, Kimberlin Brown en Musetta Vander

Timothy Bonner is een man op leeftijd verslaafd aan golf, seks en drank. Hij heeft een grote droom: het winnen van de San Diego Golfkampioenschappen. Timothy heeft echter schulden en kan zijn ex-vrouw en zoon niet betalen. Geldproblemen, mooie vrouwen en drank maken het er allemaal niet makkelijker op...

avatar van schumacher
Toch niet je datte.
Ik zat al 26 min te kijken en had zoiets van allee, hoe zit dat hier nu.