Collar (2011)

Misdaad / Drama

geregisseerd door David Wilson
met David Wilson, Tom Sizemore en Rebecca De Mornay

Timothy James 'TJ' Williams is een rechercheur met een veelbewogen carrière die een lange vriendschap onderhoudt met politiechef Hamilton Markham. Deze vriendschap loopt echter uit de hand als gevolg van een arrestatie die verkeerd afloopt. Als zijn leven afbrokkelt wordt zijn toekomst ingeruild voor politiek gewin door zijn voormalig beste vriendin, burgemeester Ramona Billingsley, die uit is op een zetel in de senaat, en de ambitieuze activist Alonso Sparks. De politieke machine is er op gericht om Williams neer te zetten als een slechte agent. Samen met zijn partner Santangelo probeert hij zijn reputatie en waardigheid terug te winnen.