Cellmates (2011)

Komedie / Drama

geregisseerd door Jesse Baget
met Tom Sizemore, Héctor Jiménez en Stacy Keach

Leroy Lowe, 'Grote Draak' bij de Ku Klux Klan, wordt geconfronteerd met alles wat hij dacht te haten als hij veroordeeld wordt tot drie jaar dwangarbeid in een gevangenisboerderij. Hoofdopzichter Merville is vastberaden om Leroy te rehabiliteren door een Hispanic veldarbeider, die gevangen zit wegens zijn strijd voor arbeidsrechten. Leroy, nu in een beperkte cel met de vijand en ver weg van zijn KKK-kameraden, voelt bij de spraakzame Emilio langzaamaan zijn woede en vooroordelen van zich afglijden.

Vanaf 27 maart te koop op dvd (Koch Media)

erik1677
Prachtige! Sizemore is echt super hilarisch in deze film. Ik heb verschrikkelijk dubbel gelegen in ieder geval.