$windle (2002)

Alternatieve titel: Swindle

Actie / Thriller

geregisseerd door K.C. Bascombe
met Tom Sizemore, Sherilyn Fenn en Dave Foley

Vier dieven willen de kraak van de eeuw zetten en de drukplaten van het nieuwe Eurogeld stelen! Ze weten niet dat er een undercoveragent in hun groep zit en zij zelf een onderdeel van een veel groter plan zijn. In het heetst van de strijd moet de undercoveragent de gijzelaars in leven zien te houden, zonder zichzelf prijs te geven en zien te voorkomen dat de dieven wegkomen met de enorme buit.

avatar van stefano
ik vond het geen leuke film, ik heb hem zelfs halverwege uitgezet en dat doe ik niet vaak.

Het is ook geen leuke film maar een Actie/Thriller.
De eerste 30 min zijn inderdaad niet om naar huis te schrijven, daarna herstelt de film zich om voor mijn een redelijke 6 te halen dus 3 *

avatar van stefano
ja oke met leuk bedoel ik dan dat ik er naar blijf kijken, ik bedoel er geen humor film mee

ik vind dat sizemore zich beter kan richten tot de bijrollen, de films waar hij in n hoofdrol verkeert floppen eigelijk allemaal

avatar van pjutter
echt een domme film,
er gebeurt vrijwel niks, zat de halve film te wachten op een leuke overval, blijkt dat hij al voorbij was..
zonde van mijn 555-e stem

standaard film met standaard verhaaltje, nergens echt vermakelijk.

avatar van Frank.
matige film, maar was wel goed naar te kijken
heb me in ieder geval niet verveeld...

avatar van Odie
Heb me prima vermaakt, geen hoogstandje, maar zoals gezegd vermaak.

avatar van Carl
gewoon een aardige film. Geen topper maar ook niet echt slecht.

avatar van Left4Dead
Het script was bijtijden om te janken. Daarnaast was het acteerwerk matig en het verhaal smaakloos.
Het is allemaal niet origineel of erg boeiend te noemen. Vermaak voor 2.5** en om een keertje gezien te hebben. Links laten liggen als je weinig tijd hebt en nog veel te veel films te zien hebt.