Bottom Feeder (2006)

Canada
Horror

geregisseerd door Randy Daudlin
met Tom Sizemore, Wendy Anderson en Charles Fitzpatrick

Vince Stoker (Tom Sizemore) is een onderhoudsmonteur die met zijn team op pad wordt gestuurd om herstelwerkzaamheden te verrichten aan rioleringen. Al snel merken ze dat er iets niet pluis is. De monteurs worden één voor één opgejaagd en op brute wijze vermoord. De overlevenden van de groep zullen alle geluk van de wereld nodig hebben om levend boven te komen.

avatar van 606
oke dat ziet er gaaf uit en tom dan komt het goed

Iemand die deze film al gezien heeft, lijkt me een goeie.....??

avatar van brave71
Ik ga hen vanavond ff kijke, ben erg benieuwd

Beoordeling volgt

Sorry maar dit is gewoon eentje van 14 in een dozijn. Wetenschapper wordt geïnfecteerd en muteert waarna hij begint te moorden.
Gewoon slecht. Nog niet goed genoeg om op zaterdagavond met het verstand op nul te bekijken. 1 ster waard voor de moeite !

Twokkel schreef:

helemaal mee eens, niet echt een aanrader, en beetje zonde van je geld

avatar van Boeikens
Zwak.

Mager verhaaltje, niet echt goed uitgewerkt en het monstertje ziet er eerder grappig en onbeholpen uit dan gruwelijk.
Er zat wel wat gore in maar de special effects waren amateuristisch.

avatar van Noodless
Gewoon zwak over de hele lijn. De horror-momenten laten het afweten en het monster kwam echt niet over. 3/10