menu

Film / Cast en crew / Ben Stiller

zoeken in:
De acteur uit There's something about Mary, Zoolander, Meet the Parents, Starsky & Hutch, Flirting with Disaster, Night at the Museum enz. ik vind het een mwah acteur sommige films als Mary en Parents zijn leuk maar maakte ook een paar lelijke fouten zoals Zoolander en nog wel een paar, niet geweldig maar wel aardige acteur, ook een leuk bijrolletje heeft ie in Sandler's Happy Gilmore. Wat vinden jullie van hem ?

Ik heb laatst nog Keeping the Faith en Dodgeball gezien, vielen een beetje tegen.

ben stiller lijkt me best een lol acteur heb nog niet echt veel films van hem gezien 1 ofzo

kappeuter (crew)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=3a5Cdps1soc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

The Secret Life of Walter Mitty (2013) - vanaf 19 december in de bioscoop

Dick2008
Eerst leek het me nog een goede komische acteur te worden, daarna begon hij me (steeds meer) te irriteren. Toch 16 films (waaronder twee Madagascar-films) gezien, flink wat.
Leuke rol in Duplex, Meet the Parents, Meet the Fockers. In There's something about Mary zet hij tegen mijn verwachting in ook nog een leuke rol neer.

Op IMDB die ik dat hij nu van 3 films een deel 2 produceerd. Meestal vind ik deel 2 van een film niet zo leuk en bij Ben Stiller vind ik meestal deel 1 ook niet leuk.
Mitty vond ik redelijk en ik ben benieuwd naar zijn nieuwe drama film (while we were young), ik vind hem wanneer hij serieus speelt, leuker dan wanneer hij grappig tracht te doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:05 uur

geplaatst: vandaag om 03:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.