If Lucy Fell (1996)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Eric Schaeffer
met Sarah Jessica Parker, Eric Schaeffer en Ben Stiller

Wat als je voor je dertigste nog niemand aan de haak hebt geslagen? Reden genoeg om van de Brooklyn Bridge te springen, vinden Lucy en Joe. Beiden hebben nog steeds 'de ware' niet ontmoet. Tijd voor actie dus: Lucy neemt elk aanbod van het andere geslacht aan. Joe raapt al zijn moed bij elkaar en maake een praatje met de sexy overbuurvrouw, waar hij al lange tijd verkikkerd op is. 'Haast' is nog zachtjes uitgedrukt: Lucy wordt over een maand al dertig!!!

avatar van SuperSideSwipe
Een film die zoals ik al had verwacht een hoop mensen onopvallend voorbij is gegaan.

Ik zag deze film destijds en was er eigenlijk helemaal weg van. Ik vond Parker een goede rol neerzetten en vooral Eric Schaeffer (die na deze film helaas te weinig voor de camera heeft gestaan) vond ik echt een ontzettend goede comedy acteur.

Deze film kijkt echt ontzetten lekker. Ik zou toch iedereen die van een romatische film houd op zijn tijd, sterk aanraden om deze eens te huren.

Gezien het gemidelde cijfer heb ik het vermoeden dat de meeste van de voorgane 13 mensen slechts een cijfer hebben gegeven uit het mom van zoveel mogelijk cijfers te geven op deze site, anders was het gemiddelde wel hoger uitgevallen.

Zoetjes en gladjes...aardig vermaak meer niet. Wel leuk hele jonge Scarlett johanson te zien.