He's Way More Famous Than You (2012)

geregisseerd door Michael Urie
met Halley Feiffer, Ryan Spahn en Ben Stiller

Wanneer de opkomende filmster Halley Feiffer haar vriend, haar agent en haar carrière in één klap verliest, beseft ze eindelijk dat er iets moet veranderen in haar leven: ze moet veel bekender worden! Gewapend met een gestolen script roept ze de hulp in van haar broer Ryan en zijn vriend om haar eigen film te maken, met in de hoofdrol zichzelf als zichzelf en alle grote beroemdheden die ze maar kan vinden. Ze laat zich door niets en niemand tegen houden om haar film te maken, ook al betekent dat het kwetsen van mensen die echt om haar geven.

Een wat onevenwichtige, bizarre komedie en satirisch bedoeld kijkje op de Amerikaanse filmindustrie, over een actrice zonder vooruitzichten, die, ondanks de over de top, vreemdsoortige, soms hysterische en absurde humor, met een beter en scherpzinniger script, leuker en grappiger had kunnen zijn (wat een lange zin!).