Meet the Fockers (2004)

geregisseerd door Jay Roach
met Robert De Niro, Ben Stiller en Dustin Hoffman

Nadat voormalig CIA-agent Jack Byrnes de mannelijke verpleger Gaylord Focker toestemming heeft gegeven om met zijn dochter Pam te trouwen, is de tijd daar om de ouders van de twee eindelijk eens met elkaar kennis te laten maken. Jack reist samen met zijn vrouw, kleinzoon en het toekomstige echtpaar naar Miami, waar ze de Focker-familie leren kennen. De eigenzinnige levensstijl van de Fockers staat in schril contrast met de conservatieve Byrnes, wat nogal wat conflicten tot gevolg heeft...

avatar van DiamondsRealDeal
Dat mensen dit een 4 of hoger kunnen geven. Dat zijn zeker mensen zonder gevoel voor humor.

Paranoid_Fish
Slecht gewoon.

avatar van princesspeach
Vreselijk

Echt te erg voor woorden. In alle opzichten. Geen woorden voor.

Haalt het niet bij het eerste deel. De ouders van Gaylord zijn totaal niet grappig, en over de top neergezet door Hoffman en Streisand.
De Niro en Stiller dragen de hele film.

De leukste Focker. Superrol voor Dustin en Barbera. Heb nog buikpijn van het lachen van die scene van dat hondje met die kat Jinx in het toilet. Onovertroffen. Je vindt dit leuk of afschuwelijk. Ik vond het leuk. 5 points.

zwakker vervolg op meet the parents