Meet the Fockers (2004)

geregisseerd door Jay Roach
met Robert De Niro, Ben Stiller en Dustin Hoffman

Nadat voormalig CIA-agent Jack Byrnes de mannelijke verpleger Gaylord Focker toestemming heeft gegeven om met zijn dochter Pam te trouwen, is de tijd daar om de ouders van de twee eindelijk eens met elkaar kennis te laten maken. Jack reist samen met zijn vrouw, kleinzoon en het toekomstige echtpaar naar Miami, waar ze de Focker-familie leren kennen. De eigenzinnige levensstijl van de Fockers staat in schril contrast met de conservatieve Byrnes, wat nogal wat conflicten tot gevolg heeft...

avatar van Naomi Watts
Dan ga je een hele hilarische tijd tegemoet, b-iaancaatjuh.

Ik ben het daar volldeig mee eens dat dit een komedie uit duizenden is ik had de eerste op tv gezien ik toen ik hoorde dat er een vervolg op kwam moest ik die zien!
Ja hoor hij is goed, beestig zelfs zalig!!!

hahha dat geloof ik zeker Naomi Watts....
ik wsit niet dat deel 1 op tv is geweest anders had k m al lang bekeken. welke zender was dat en hoe laat?

Om even wat tegengas te geven:

Aardige komedie die lekker wegkijkt en vooral erg leuke rol van DeNiro weer, maar verder nogal standaard en vooral hetzelfde als deel 1.

En natuurlijke veel typische melige Stiller-humor met weinig gedurfde sexuele toespelingen en grappen met dieren, toiletten en dergelijke....

t gaat om t geheel. als dat goed is heb ik er zeker 3* voor over misschien nog meer. maar eerst de films kijken

Ik von m wel grappig... precies wat ik verw8 had zelfs dat de grappe af en toe voorspelbaar ware.. maar dat is meestal in komedies.. ook de karakters ware goed en af en toe beetje overdreve maar dat maakt t juist leuk... zoals deniro die nog steeds in zn CIA-fase zit, hoffman en streisand die de hippieagtige-lyfestyle aan houde een de botsing daarvan... en dan is stiller en zn vrouw t gewone type. Hoewel stiller af en toe van zn trekjes had wat hem weer grappig maakt.. Precies de goede lengte van de film zodat je hij ook egt afgelope is en niet te langdradig word waardoor de grappe nie meer leuk zijn...
Maar geen film die me bijblijft, beetje te gewoon daarvoor. 3 a 3,5 sterre

ontzettend leuke komedie met zeer goed acteerwerk en veel geslagde grappen. 4*

schizophrenic
We hebben niet genoten van deel 1.
Is deel 2 beter?

avatar van Naomi Watts
Deel 2 is een beetje van hetzelfde. Als je deel 1 goed vondt raad ik je het aan, in jouw geval zal ik wachten tot ie te huur is.

Ik heb beide delen achter elkaar gekeken. Deel 1 vond ik erg flauw, maar deel 2 vond ik heel erg leuk. Een geweldige Dustin Hoffman en een heel grappig kleinkind.......

avatar van Captain Pervert
Ik vind deel 2 ook leuker. Minder Ben "alles wat ik doe gaat fout" Stiller, maar veel meer Robert "ik kan grappig zijn alleen maar door te kijken" de Niro.

schijnbaar hoeft deel 1 je dus niet te raken om deel 2 leuk te vinden:D dat word nog wat

avatar van Kingsizerizla
zoals bijna altijd is deel1(meet the parents) veel leuker dan deel 2(meet the Fockers).

Vond deel 1 leuker maar deze is ook gewoon super!

ze zijn allebei gewoon goed.
stiller+hofman+de niro zijn geweldig!
ik heb me rot gelachen om bepaalde grappen.
prima vermaakt.....het is gewoon ''more of the same'' maar het is daarom niet minder leuk.
Ik vind 2 denk ik toch iets beter. deel 1 was meer bescheidener.
Leuke film 4.5*

avatar van Sparkle
Ik vond het samenspel enorm goed, en Streisand heeft me weten verbazen met haar komisch talent. Zelden dat ik hardop moet lachen van een komedie, maar deze was toch weer raak.

avatar van Naomi Watts
Al verdient de tweeling ook wel wat credit. Wat een performance!

Haha heb hier helemaal om dubbel gelegen... Echt een hele geinige film. Vond hem wel ietsje minder dan meet the parents, dus halfje minder

Deel 2 vind ik net zo goed. Echt weer dubbel gelegen. En Dustin Hoffman doet het ook echt goed in deze comedy ik geef 4****

Ja ik vond hem ook weer net zo goed als deel 1.Heb hem gister gezien,en dus ook als velen van jullie weer helemaal dubbel gelegen.Vooral Little Jack,,Ass..Hooole.Briljant Gewoon:).4.5*

deel 1 vond ik vreselijk saai en zonde van mijn geld van de bios toen. Deel 2 vond ik ontzettend leuk en vaak in een deuk gelegen en dat kwam voornamelijk door de Fockers..die maakte de film heel leuk om naar te kijken vond ik tenminste.

Dinsdag voor naar de bios gegaan en dus heel wat geld voor aan uitgegeven...maar het was het waard. Een van de zeldzame films waarbij het tweede deel zich kan meten aan het eerste. Soms vond ik dat kleine ettertje best irritant, maar na zijn borstenscéne hield ik van 'm Heel erg vermakelijke film!

Diesel
Ben Stiller is nog steeds even grappig en verder leuke rollen van Hoffman, De Niro en Streisand. Een geslaagd vervolg op Parents. 3*

Ik heb genoten van deze film, zeer goede humor film, deel 1 nog nooit gezien dus ben wel benieuwd hoe deze is!!

avatar van Jorick
Een erg leuk vervolg, ik heb me prima vermaakt! 3.5*

jammer dat dat kind vannacht niet meedingt naar een oscar voor beste bijrol (of minstens zijn trainers) ass.....hoooooole

Vind deze beter dan zijn voorganger.
Goede sequal.

Ik kon er eigenlijk niet echt om lachen

avatar van 93.9
Zeer irritante ###film met een zeer arrogante hoffman en de niro.
God god wat zijn wij goed! Niet dus.

Het lijkt zooo veel op deel 1!!
Dezelfde soorten grappen en dezelfde gebeurtenissen. De karakters zijn totaal niet veranderd ofzo, alleen die moeder beetje maargoed. Ik vond deel 1 echt wel een 3,5 want dat was gewoon een grappige goeie komedie, maar bij deze film dus zoals al gezegd, teveel van hetzelfde en ook beetje jammerlijk...sentimenteel eind.
Zeker wel gelachen een paar keer, maar niet genoeg!