Heavy Weights (1995)

Alternatieve titel: Heavyweights

Familie / Komedie

geregisseerd door Steven Brill
met Ben Stiller, Aaron Schwartz en Joseph Wayne Miller

De te zware Gerry (Aaron Schwartz) wordt door zijn ouders naar een zomerkamp gestuurd, waar hij met andere dikke kinderen onder leiding van fitness-goeroe Tony (Ben Stiller) aan een streng afval-regime begint.

avatar van Sjan
Lekker zielige disney-film. Met een paar grappen die zorgen voor hooguit een flauwe grijns, maar dat is niet genoeg voor een film, en zeker niet voor deze. 1.5* omdat Ben Stiller nog wel 'leuk' is. IK hou alleen helemaal niet van dat zielige moralistische gezeik over zogenaamd te dikke kinderen, die dan ook kunnen winnen met spelletjes van de zogenaamde 'normale' mensen, BAH

goede familiefilm met een grappige ben stiller
**1/2

avatar van John Doe
Je kan ook niet letten op die kinderen en het typische gedrag van hun uitlachen, want Ben Stiller is de psychophatische leider die de zielige jochies in gevaar brengt en dat is echt genieten. Het is heerlijk om die Ben Stiller als psychopaat aan het werk te zien, in wat een familiefilm zou kunnen zijn. Dat brent de waarde van de film naar eenzame hoogtes, er zullen niet veel mensen zijn die het zieke karakter van deze film kunnen waarderen.

alleen Stiller als hyperactieve kinderleider is wel leuk. verder een opmerkelijk matige film. 1,5 sterren.

Ben Stiller speelt een hilarische rol.

Verder is de film nogal average. 2,5*

best leuk voor een brakke zondagmiddag. Beetje feel goed en cliché's te over, maar wel vermakelijk door Stiller en Laahrs

avatar van D-ark
2,5 leuke film die gedragen wordt door Stiller.

stiller is weer goed in deze film.
de rest niet..

avatar van mikey
Lachwekkende film met een geniale Stiller. Je zou Stiller als hufterige drill instuctor bijna gelijk geven. 3***

avatar van SmuttWars
Leuk voor op tv. Heb toch erg gelachen om de doorgedraaide Stiller. ** 1/2

avatar van stowa
Ik vond dit een saaie film

kArIzMa_TuRk
elry schreef:
stiller is weer goed in deze film.
de rest niet..
Ik vond Kenan Thompson ook wel goed.

jack-sparrow
ik vind deze film echt heel hard lachen .
vooral ban stiller ( binnenkort te zien in night at the museum )
ik geef 3.5

avatar van brabusRUS
Best wel grappige film, dankzij B. Stiller. Echt een leuke acteur. Ik ben deze film gaan kijken, omdat Ben Stiller in speelt.

6/10 dankzij Stiller

ghehe..ik vond deze film 'vroeger' ook wel mooi

niet van hoogstaand niveau, maar wel grappig .
Ben niet echt een groot Stiller fan, eigenlijk absoluut niet,
in deze film vind ik hem wel leuk spelen opzich.

Redelijk vervelende film.

Op en top kinder live action Disney, inclusief geweldig irritante "volwassen" kinderen en hoogdravende winnaars/zelfsrespect moraal.

Enige lichtpuntje waren Lars en Stiller, hoewel ze beiden ook nooit echt goed uit de verf wisten te komen. Verder een hoop belegen humor en een vreselijk verhaaltje.

Had nog enigszins hoop op deze film aangezien Stiller hier blijkbaar nogal sadistisch zou zijn, uiteindelijk vind ik ook dat op Disney niveau.

Absoluut niks voor mij dit ding, Stiller heeft genoeg films met soortgelijke rollen die 10 keer beter zijn.

1*, slechte eerste van Brill.

avatar van OlafK
Heb deze film alweer een poos geleden gezien, maar herinner hem me nog goed.

Irritante personages, te weinig grappige momenten en nogal zwaar moralistisch getint. Daarnaast ook erg lelijk geschoten (slechte belichting). Het meest vervelende waren echter toch wel de acteerprestaties van de kinderen.

Denk dat Stiller zelf ook niet echt tevreden zal terugkijken op deze film uit het begin van zijn carrière. Zag overigens dat Judd Apatow meegeschreven heeft aan deze film. Ook hij zal toen nog wel aan het begin van zijn carrière hebben gestaan.

Quote die me overigens wel is bij gebleven en die ik erg grappig vond was de volgende:

- 'Why don't those guys just lose weight?'
- Why don't you show them how to throw up after meals like you did?'

Onderhond schreef:
Redelijk vervelende film.

1*, slechte eerste van Brill.

Echt beter wordt het ook niet bij de beste man. Wellicht mr. Deeds.

Drillbit Taylor vond ik toch een opmerkelijke verbetering, zeker filmisch gezien.

Ok, die heb ik nog niet gezien. Maar daar tussen zitten een paar gedrochten..

avatar van Jorretje
Het enige leuke aan deze film vond ik Ben Stiller,
maar dat vind volgens mij haast iedereen.

Voor de rest waren de andere personages irritant.

avatar van Tun-89
Een Leuke oude!
Kenan en Stiller waren wel goed.
Vermakelijke film.

3,0 *

Prima familiefilm met een boodschap de cast had er duidelijk zin in.

avatar van moviemafketel
Al een paar keer gezien, maar blijft erg geestig. Echt een film voor de zaterdag middag. Je weet natuurlijk wel precies hoe het gaat eindigen, maar dat is bijna altijd zo bij dit soort films. Soms vind ik de boodschap wel weer een beetje verkeerd, want Stiller wil ze (weliswaar beetje rigoureus) alleen maar snel laten afvallen. De kinderen laten soms teveel zien dat het prima is om je vol te vreten. Lijkt me nou niet zo handig. Maar goed, heb verder wel moeten lachen af en toe.

John Doe schreef:

YES WE CAN!!!!!
( dat type van ben stiller waarderen )