menu

Film / Cast en crew / Wesley Snipes

zoeken in:
Nog geen topic van Wesley Snipes hier?
Maar even maken dan.

Waarvoor? Een man die tekst uit zijn scripts schrapt omdat hij geen zin heeft om dialogen op te nemen verdient automatisch al geen topic

Omdat er bij de Steven Seagal topic al over hem gepraat word en dan moet er maar even een topic van gemaakt worden.

606
sinterklaas schreef:
Omdat er bij de Steven Seagal topic al over hem gepraat word en dan moet er maar even een topic van gemaakt worden.

ja dat vond ik ook beter vandaar en er wordt automatisch wel over hem gepraat

Wesley Snipes vind ik helemaal niet zo'n slecht acteur. In Blade was ie het best. De films als passegner 57 en US Marshells vind ik tenenkromend saai. In Demolition Man speelt ie ook heel goed als Bad Guy vs Stallone en heel lang geleden heb ik Money Train van hem gezien en die vond ik ook goed.

Hij speelt ook steeds samen met andere beroemde acteurs: Sean Connery, Stallone, Hopper, De Niro noem maar op. Hij zou ook eens een keer met Seagal samen in een film kunnen spelen.

Had laatst nog 7 seconds van hem gezien (ook een direct to video) maar die vond ik ook niet slecht. Gewoon vermaak. Snipes gaat niet achteruit hoor hij doet gewoon zijn ding. Zie het maar als een hobby van hem.

Ik ben ook al zeer benieuwt naar The Contractor. Jammer dat er geen goede poster van is anders zette ik hem op Moviemeter. Ook wel raar dat ie in Wales opgenomen word terwijl ie zich in Londen af moet spelen. Ze kunnen dan toch ook netzogoed die film in Londen opnemen? das niet zo ver van Wales af.

Gallowwalker, de film die na The Contractor moet komen staat weer wel op de site. Hierin speelt Snipes als een vervloekt persoon.

Wesley Snipes zou ook eens in Chasing the Dragon spelen van Chris Nahon. Alleen die film staat niet meer op IMDB.

Ik kijk ook graag naar zijn films, al vind ik het de laatste tijd jammer dat veel films in Bulgarije en Roemenie worden opgenomen. Desondanks waren The Detonator en 7 secconds wel aardig.

Ik hoop dat hij snel weer eens een film opneemt met een groter budget en een bekendere cast. Rising sun en Demolition man waren zeker goede en vermakelijke films.

Gepland staat ook nog Gallowwalker, een soort horrorfilm zou het worden. Hopen dat het wat goeds wordt.

The Contractor is te huur vanaf 7 augustus 2007

Er is een nieuwe film met Snipes in productie gegaan getiteld Game Of Death. Het gaat over een bodyguard of zoiets....

Geen slechte acteur vind ik persoonlijk. Hij speelt alleen vaak eendimensionele rollen, maar ja... hij is wel degelijk in wat hij doet.

In Blade vond ik hem ook wel goed. Blade zelf is al een goede film.

Had ik niet ergens gelezen dat hij voor drie jaar de bak in moet voor belastingfraude of zoiets?

Ja, klopt en hij kan er -zo te lezen- ook niet meer onderuit komen.

Brooklyn's Finest is volgens mij wel een fijne film.

Prima acteur toch gewoon? Hij staat misschien niet bovenaan het lijstje, maar hij levert altijd goed werk af.

Zou hij het naar zijn zin hebben in de bak.......?

Jammer dat deze acteur in het b segment is beland

De Blade reeks is duidelijk zijn beste films. De films die m.i. ook nog goed zijn, zijn: Money Train (1995) , White Men Can't Jump (1992) , U.S. Marshals (1998)

En ik vond rising sun ook erg goed. En de fan. Snipes liet zich in die films duidelijk niet van het scherm afspelen Door twee grote acteer kanonnen

Passenger 57 is ook vet!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.