U.S. Marshals (1998)

Actie / Thriller

geregisseerd door Stuart Baird
met Tommy Lee Jones, Wesley Snipes en Robert Downey Jr.

U.S. Marshal Sam Gerard opent samen met zijn ervaren team de jacht op de mysterieuze ex-geheim agent Mark Sheridan die ontsnapt is nadat het vliegtuig waarin hij met anderen overgeplaatst werd, neerstortte. Sam Gerard krijgt daarbij de steun van geheim agent John Royce, wiens achtergronden hij niet kent. Gedetineerde Mark Sheridan is echter vastbesloten om uit de handen van Sam Gerard te blijven en dus opent Gerard de jacht op hem.

avatar van xxERWINxx
Herbekeken, vermakelijke film vol actie en achtervolgingen en de film neemt een verrassende wending..

avatar van John Barry
Redelijk goede film. De film heeft veel vaart en een paar goede achtervolgingen. Verhaal is niet al te bijzonder, maar gelukkig niet al te voorspelbaar. Het acteerwerk van de gehele cast is ruim voldoende. Muzikale bijdrage van Jerry Goldsmith is redelijk goed, al heeft hij wel eens beter werk afgeleverd.

avatar van des1
Wat?! Is Snipes alweer ontsnapt? Moest ie niet een paar jaar brommen vanwege belastingontduiking? Daar ga je in de VS voor achter tralies...

avatar van xxERWINxx
Vandaag na 2 jaar weer eens herbekeken, blijft nog steeds een vermakelijke actiefilm vol actie en redelijk wat spanning.
Blijft leuk om af en toe weer eens te kijken!