Cut Throat City (2019)

Actie / Misdaad

geregisseerd door RZA
met Kat Graham, Eiza González en Wesley Snipes

Vier bevriende jongemannen wonen in de Lower Ninth Ward in New Orleans. Na de orkaan Katrina keren ze terug en treffen hun huizen verwoest aan. Ze hebben geen banen meer en krijgen geen hulp van de FEMA (Federal Emergency Management Agency). Met tegenzin wenden ze zich tot een lokale gangster voor werk. De vrienden worden ingehuurd om een gedurfde overval te plegen in het hart van de stad. Maar de klus loopt slecht af en ze moeten op de vlucht slaan, opgejaagd door twee idealistische rechercheurs en een krijgsheer die denkt dat de vrienden het geld van de overval hebben gestolen.