ad

Oorsprong: Verenigde Staten / Roemenië

Geregisseerd door: Po-Chih Leong

Met onder meer: Wesley Snipes, Silvia Colloca en Matthew Leitch

Over The Detonator

CIA-agent Sonni Griffith krijgt de opdracht een Russische dame naar de VS te begeleiden en haar te beschermen tegen de wapenhandelaren die haar te pakken willen krijgen. Ondertussen moet Sonni ook zijn uiterste best doen de verrader bij de CIA te ontmaskeren die de ingeschakelde huurlingen telkens naar hen toe leidt.

imageimageimageimage

avatar van 606

redelijke spannende film met wel leuke actie en wesley doet het goed.

verhaal is standaard.

3,5 ster

avatar van helleke

helleke

Een duidelijk voorbeeld van een B-film.

Slechte acteerprestaties en een zeer onrealistisch verhaal met achtervolgingsscenes die langs geen kanten kloppen.

2 sterren voor de moeite.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Niet echt een superfilm van Snipes. Soms komt deze film traag op gang. Snipes speelt daarintegen wel weer leuk en die Nadia was een lekker ding. Soomige schietpartijen waren ook leuk en die autoachtervolging ook. Voor de rest was dit niet echt een toppertje. Vond 7 Seconds toch iets beter.

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Film is trouwens van 2005 niet2006

Aardige film van snipes geen meesterwerk maar ook zeker geen flop.

Snipes speelt best aardig maar hij kan beter..

Gewooneen lekker wegkijk filmpje kijken als je moe bent weinig denkwerk en gewoon lekker kijken

3,5 sterren.

avatar van Nusi

Nusi

Goeie film niet slecht. Goeie actie, mooie gevechten.

geef Wesley Snipes 4**** mooie film!

avatar van mckiller

mckiller

Goede actie momenten alleen niet zo'n sterk verhaal

avatar van GinolaEHV

GinolaEHV

Matige actiefilm.

Verhaal is erg matig. Op sommige punten dut de film een klein beetje in. Het einde is erg voorspelbaar. Dat zijn zgn. vriend de werkelijke verrader is en dat hijzelf niet echt dood is, zag ik al ver vantevoren afkomen.

Maar de film kent ook een hoop sterke momenten.

Acteerprestaties zijn voorts oke. Die vrouw ziet er erg aantrekkelijk uit. Ze heeft wel steeds een dikke push up-beha aan... tieten steken steeds een end boven haar kleding uit, vastgepakt tegen haar lichaam...

2,5*.

avatar van Carl

Carl

leuke film. Goede akties. Gewoon lekker wegkijken.

avatar van dvdschaaf

dvdschaaf

helleke schreef:

Een duidelijk voorbeeld van een B-film.

Het was ook al rap duidelijk wie er niet te vertrouwen was binnen de bevoegde instanties..

Zo denk ik er ook over.

avatar van movieaddictt

movieaddictt

Super FILM!, super heb echt genoten, is normaal niet echt mijn genre, dat alleen maar schieten, maar vond dit echt een super film...!

avatar van Rinky

Rinky

Leuke actiefilm als je je hersenen compleet uit wilt schakelen. Alles was wel heel voorspelbaar.

avatar van Nickyvandrie

Wat een crapfilm!

avatar van 606

Zero_Sunshine schreef:

Wat een crapfilm!

Kan je dat onderbouwen als alleen crap te noemen.

avatar van edpret62

edpret62

De film heeft de "vaart", allure en opbouw van een begin jaren negentig-eind jaren 80 film..

Uiterst voorspelbaar..en ook de acties zie je ver van tevoren aankomen.

De dialogen waren naar mijn mening uiterst knullig.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik "iets"heb met-of tegen Wesley..tis ook niet mn genre..maar eerder deze week keek ik met mn vrouw naar een film van MIJN keuze, en nu was zij aan de beurt..

avatar van PEN15

PEN15

Standaard actie filmpje dat we al zo vaak gezien hebben en het gaat een beetje op die hard 4 lijken. Een oude wesley snipes die koud 30 mannetjes neerknalt en lekker sjans heeft met een jongere vrouw. Je ziet zulke onmogelijke dingen dat je je afvraagt of Wesly Snipes the GOD MODE heeft aangezet. Ik vond het allemaal nog net op het randje vermakelijk/belachelijk, een soort van humor.

Een cliche die we hier weer terug zagen was WS knalt even 12 mannetjes neer en dan komt de 13de die hem ineens onder schot houdt. Waar wacht je op? Je hebt hem toch te pakken, grijp je kans!! Maar nee hoor, het is echt om moedeloos van te worden. Ik benieuwd of Snipes tot zijn 59ste gaat meewerken aan een deel 2 t/m 4.

avatar van Zero_Sunshine

Zero_Sunshine

606 schreef:

Kan je dat onderbouwen als alleen crap te noemen.

Ja.

Met de dvdhoes te zien, wist ik wel dat het een echte actie-film ging zijn.

Maar met Wesley Snipes die erin meespeelt zou dit wel een goede film moeten zijn -zo dacht ik-.

Toen ik hem begon te zien ergerde ik me aan vanalles, achtervolgingen die niet altijd schijnen te kloppen, er zit bijna geen verhaal in, of toch geen interessant.

En dat Mr. Snipes de alom geweldige, alleskunnende held is die alles wel juist weet te doen.

Zo, met andere woorden : crap (naar mijn mening toch).

avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

• 2085 berichten

Mooie actiefilm, goede actiescènes met een goed acterende Snipes. Verhaal was niet super, gewoon een redelijk standaardverhaaltje.

avatar van The Almighty

The Almighty

Goede actiefilm met een standaardverhaal. De acteerprestaties waren ook niet geweldig, alhoewel Snipes het gewoon prima doet. Verder is de aanwezigheid van de beeldschone Silvia Colloca al een reden om deze film te gaan kijken.

avatar van donkied

donkied

Matige actiefilm. Zeker de dramatiek in het verhaal is van een laag niveau.

avatar van Weertenaar

Weertenaar

Had ik gehoopt dat het goed zou zijn? Ja.

Hoopte ik dat tegen beter weten in? Ja.

Waarom heb ik dan toch gekeken?

avatar van Movie Jim

Movie Jim

Inderdaad dit is zeker een B film.

Maar aan de andere kant heb ik er wel van genoten.

Een leuk filmpje om te kijken als je niks te doen hebt.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Leuke actiefilm waarin Snipes het nog best aardig vertolkte. Het verhaal is allemaal ontzettend nep en uiteraard ook zeer onrealistisch, maar door de actie is het meer dan simpel uit te kijken.

avatar van Richard_Voorhees

Richard_Voorhees

Een beetje rechttoe, rechtaan actiefilm, waarvan je het einde al van mijlenver aan ziet komen. Opzich best te doen als je iets wil kijken waarbij je niet teveel hoeft na te denken, maar verder niet echt bijzonder.

avatar van ramonbrenda

ramonbrenda

redelijke film met goede actie scenes maar wat mager verhaal maar leuk om keer te kijken 2,5 ster waard

avatar van Alexander1900

Alexander1900

Een oké film van Snipes maar had er meer van verwacht. Zo af en toe komt de film nogal amateuristisch over en het acteerwerk is niet al te best. Er zitten genoeg actiescènes in om het nog boeiend te houden maar de spanning ontbreekt bijna volledig.

Tarkus

Wesley Snipes is toch niet meer de acteur die hij is geweest.

Tegenwoordig moet hij het ook hebben van B-films en dan zelden films met een deftig scenario.

Ook dit is er zo weer eentje.

Neen, ga twee maal nadenken wanneer ik nog eens een film met Snipes tegen kom.

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Gang_Star schreef:

En drie jaar later een compleet andere mening na herziening hierbij. Film begint matig, en kent een standaard verhaal dat veelal vaker is gemaakt, en ook een stuk beter. Snipes vond ik flink tegenvallen, maar dat had ik eigenlijk met elk karakter. Actie is redelijk, maar kwam mij te laat op gang.