Hero Wanted (2008)

Actie / Drama

geregisseerd door Brian Smrz
met Cuba Gooding Jr., Ray Liotta en Norman Reedus

Vuilnisman Liam Case (Cuba Gooding Jr.) wordt samen met een bankmedewerker na een mislukte bankoverval voor dood achtergelaten. Als hij wakker wordt in het ziekenhuis wil hij maar een ding: wraak. Tijdens zijn herstelperiode komt hij er echter achter dat hij niet alleen wraak wil op de bankovervallers, maar dat deze ook achter hem aan zitten.

avatar van moviemafketel
Voor een film van 2008 had ik wel iets meer verwacht. Ook veel bekende namen bij de cast, maar deze konden het helaas niet naar een hoger plan brengen.
Beetje suf en vergezocht verhaal. Om op deze manier in het gevlei te willen komen bij een vrouwtje die bij de bank werkt. De flashback werkte ook niet echt soepel. De schietscene op het laatst is nog wel ok te noemen, maar het is en blijft een B-film op alle fronten.

avatar van Decec
Een redelijk actie/misdaad/drama/romantiek/thriller film...
Minder spannend verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteurs Cuba Gooding Jr. en
Ray Liotta ...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Redelijk mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van Mike 1984
Cuba Gooding jr zoals we hem kennen: bijzonder goed acteerwerk, leeft echt in zijn rol. In schril contrast daarentegen staat Ray Liotta. Zijn acteerwerk kon me hier minder bekoren. In vergelijking met bvb Goodfellas en Control... Maar goed, de actie zit erin en de "vuilnisman" doet er alles aan om wraak te nemen en doet dat heel goed. Effecten zijn leuk, camerawerk is ok dus 4 sterren.

Bantavoer
Een film uit 2008. Dacht dat deze ouder zou zijn. Ergens ver voor 2000. Qua filming, acties. Persoonlijk vind ik flashbacks niks. Hoewel in deze film duidelijk werd hoe de vork in de steel zat. Een goede film. En de climax 'uiteraard' aan het eind.