Death Sentence (2007)

3,36 (1964)
1964 stemmen

Actie / Drama
105 minuten / 111 minuten (unrated version)

geregisseerd door James Wan
met Kevin Bacon, Kelly Preston en Garrett Hedlund

John Hume, een lokale ondernemer in Boston, leidt een vredig en liefdevol leven met zijn gezin. Dit vredige bestaan wordt onderbroken wanneer zijn oudste zoon tijdens een overval op brute wijze wordt vermoord. Als de daders, leden van een drugsbende, ook nog eens onder hun straf uitkomen, neemt hij het recht in eigen handen.

avatar van mjk87
Matig. Inhoudelijk biedt de film niets bijzonders, noch Bacon noch zijn gezin konden me echt interesseren. Er zit ook weinig opbouw in op dat vlak en hetgeen je krijgt zijn de gebruikelijke huiselijke taferelen die je na zoveel keer wel kent. Dan gaat het bij dit soort films vooral om de uitvoering en die is vrij grauw en serieus en duister. Soms lekker hard en rauw en bloederig, soms met fijne momenten met beeld en muziek, een enkele sterke actiescène (die achtervolging en daarna in die parkeergarage was prima) maar vaak ook viel de film een beetje dood. Spannend werd het niet, echt leuk ook niet en aan het eind bood de actie nog maar weinig opwinding. Dan speelt ook die sfeer mee en het enorm serieuze karakter, als een film je niet pakt weet hij het daarna ook niet meer te doen dan. Dan liever iets luchtigs om nog op dat vlak te genieten. 2,0*.

avatar van clubsport
prima wraakfilm met een goede rol van Bacon .

clubsport schreef:
prima wraakfilm met een goede rol van Bacon .

Welnee!!!! Bacon is ongeloofwaardig!!

avatar van clubsport
frans123 schreef:

Welnee!!!! Bacon is ongeloofwaardig!!

Er zullen vast genoeg voorbeelden in dit genre zijn die beter zijn maar
Ik vond het geloofwaardig genoeg

clubsport schreef:

Er zullen vast genoeg voorbeelden in dit genre zijn die beter zijn maar
Ik vond het geloofwaardig genoeg

Ja joh....who cares? Oninteressante film.

avatar van Ajax&Litmanen1
Ach jee. Fransje123 is weer eens negatief over een film. Dat verwacht je niet.