Drop Zone (1994)

Actie / Thriller

geregisseerd door John Badham
met Wesley Snipes, Gary Busey en Yancy Butler

Als een belangrijke gevangene op 10.000 meter hoogte ontsnapt aan zijn bewakers, stelt Pete Nessip alles in het werk om de gevaarlijke ontsnapping te keren. Tot overmaat van ramp wordt hij hiervoor geschorst. Toch gaat hij onverschrokken verder met zijn speurtocht, want als het gaat om het stoppen van moordenaars waagt hij graag de sprong in het diepe.

Topfilm van vroeger.
De jeugd vantegenwoordig ziet liever twilight,manman.

avatar van the new guy
Hadden ze hier Eddie Murphy in gedachten? Snipes heeft best acceptabele films gemaakt, maar deze grapjas versie past niet bij hem. Het vechten was een voor een klapjes geven ipv kknokken terwijl de rare grapjes van Snipes veel te lang duren. Maarja, jaren 90, heb me toch vermaakt.

Prima actie film, zeer ongeloofwaardig. Maar verstand op 0 en gaan..

Niet echt mijn ding, en is ook eerder een actie / komedie dan een thriller.