Major League (1989)

Alternatieve titel: Wild Things

Komedie / Sport

geregisseerd door David S. Ward
met Tom Berenger, Charlie Sheen en Wesley Snipes

Het honkbalteam The Cleveland Indians heeft in 34 jaar geen succes behaald. Voormalig nachtclubdanseres Rachel Phelps trouwt de eigenaar van het team. Hij overleeft de huwelijksreis niet, en zij erft het team van hem. Zij haat Cleveland, en wil graag een nieuw stadion betrekken in een warmer klimaat, zoals Miami, Florida. De enige manier waarop zij onder het contract met Cleveland uit kan komen, is wanneer het bezoekersaantal onder de 800.000 komt. Om dat te bereiken stelt ze het slechts denkbare team samen. Wanneer het team er achter komt wat de bedoeling van Rachel Phelps is, besluiten ze terug te vechten.

vind dit echt leuke films. alle 3 trouwens. weet iemand waar je deze online kunt zien?

avatar van Grizzly3030
Deze eerste steekt boven de anderen uit. Goede, grote en jonge cast met een leuk verhaaltje en leuke grapjes ! Leuke sportfilm!

avatar van ORIGIN
Geweldige film! Vroeger vaak gezien "Wild Thing"

avatar van pieterTk
Geinige film, genoten van Charlie Sheen en Wesley Snipes.

avatar van killer13
supertoffe eighties film met charlie sheen, wesley snipes en tom berenger. echt van genoten!
Wild thing, you make my heart sing

avatar van LhKsoft
Leuke baseball film uit de 80s.
Jammer, niet op dvd te vinden, alhoewel die wel ooit op vhs is verschenen met NL-subs..

avatar van Edie
Niet mijn ding, ik ben sowieso niet zo gek op baseball. Wel een mooie cast verder.

avatar van Nick Doumen
Fantastische film,altijd gek geweest van sportfilms.Ook een goede soundtrack ,behalve Wild thing,i hate that fucking song