• 10.540 nieuwsartikelen
  • 8.964.013 stemmen

Major League: Back to the Minors (1998)

Komedie | 100 minuten

Genre: Komedie

Alternatieve titel: Major League III

Geregisseerd door: John Warren

Met onder meer: Scott Bakula, Corbin Bernsen en Dennis Haysbert

Gesproken taal: Engels

Plot Major League: Back to the Minors

"They're just nine players short of a dream team."

Voormalig honkbalspeler Gus Cantrell wordt manager van een juniorenclub. Hij moet de club naar de top brengen, en sluit daarover een weddenschap met de manager van een rivaliserende club.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Gus Cantrell

Carlton 'Doc' Windgate

Frank 'Pops' Morgan

avatar van roda

roda

Tom Berenger, Wesley Snipes en Charlie Sheen zijn er niet meer bij.

avatar van Vandernagel

Vandernagel

Wat een oer en oerslechte komedie. Het verhaal is natuurlijk flut zoals ik al had gedacht maar dat de humor totaal verdwenen zou zijn had ik niet gedacht. Saai, slecht geacteerd, kinderachtig. Geen wonder dat Sheen, Snipes en Berrenger passeerden voor deze film. Mocht je deze film ergens zien, gewoon laten liggen.

1,5 sterren

avatar van ChelseaH

ChelseaH

roda schreef:

Tom Berenger, Wesley Snipes en Charlie Sheen zijn er niet meer bij.

ja dat is ook een van de grote minpunten:(

Theunissen

Alweer het derde deel in de Major League komedie film en gelijk ook het slechtste deel. Het tweede deel was al niet bijster maar dit deel spant toch wel de kroon. Het flauwe en kinderachtige verhaal is zo achterlijk als maar wat en met komedie heeft deze film weinig te maken want het neigt meer naar drama van dramatisch slecht. Het grote manco van deze film is natuurlijk het ontbreken van de bekende figuren uit de eerste twee delen. Nu blijft alleen nog Corbin Bernsen (kon natuurlijk het geld wel goed gebruiken) over en dat is natuurlijk niet meer dan een B-acteur. Gelukkig heeft men na deze film de stekker uit de Major League en heeft regisseur John Warren waarschijnlijk zelfmoord gepleegd want daarna heeft hij gelukkig geen films meer gemaakt