• 10.538 nieuwsartikelen
  • 8.963.996 stemmen

The Art of War II: Betrayal (2008)

Actie / Thriller | 103 minuten

Met onder meer: Wesley Snipes, Lochlyn Munro en Lisa Marie Caruk

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot The Art of War II: Betrayal

"He's Back... And He Wants Revenge"

Wanneer Agent Neil Shaw ervoor uitkomt dat hij de moord op zijn vroegere mentor wou rechtvaardigen, begeeft hij zich op het spoor van verraad en dodelijke corruptie. Onder de bescherming van zijn vriend en senaatskandidaat, begint zijn missie om de zaken eens en voor altijd recht te zetten. Maar wanneer er steeds meer mensen dood opduiken, realiseert Shaw zich dat hij gebruikt wordt als lokaas.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van anthony68

anthony68

b-film snap niet dat ie geen betere kon maken leuk plot ***

avatar van Draconian

Draconian

Ik vond het een goede film met een verassend eind. Goed uitgewerkt.

avatar van finalman

finalman

hé, n vervolg na de vorige deel met Snipes en Biehn???

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

finalman schreef:

hé, n vervolg na de vorige deel met Snipes en Biehn???

Je moet toch wat als de belastingsdienst op je dak zit

avatar van raza1

raza1

Pff, weer standaard verhaaltje van agent die slechte pad op gaat.

avatar van rtt

rtt

Heel matige film. Jammer want ik vind Wesley Snipes een prima acteur.

Slap en rommelig verhaal. Spanning is ver te zoek. Erg jammer.

avatar van cafe1900

cafe1900

Goeie film, weer 'n ouderwetse Wesley Snipes. Mensen die altijd commentaar hebben moeten ook niet kijken want je weet wat voor 'n film het gaat worden en je vind het leuk of niet leuk. 3.5 sterren van mij.

avatar van boldhead

boldhead

goeie film, altijd wel leuk films met wesley

avatar van schoop

schoop

Ik vond dit toch echt een tegenvaller na deel 1. Het acteer werk liet veel te wensen over. Zelfs Wesley Snipes viel tegen. Dus vandaar een 2,5.

avatar van mafiaferzeti

mafiaferzeti

als deel 1 al zo slecht is, waarom wordt er dan een deel 2 gemaakt die nog slechter is? ik snap niet dat wesley hier in wil spelen, want hij speelt in echt hele goede films...

avatar van johnrambo

johnrambo

Deel 1 was matig, dus misschien dat deel 2 iets meer zou brengen.

Helaas was daar geen sprake van.

Je hebt low budget films die echt de moeite waard zijn, maar dat is hier zeker niet het geval.

Slecht acteerwerk, warrig verhaal, en slechte special effects zijn overvloedig aanwezig in deze dikke B-film.

avatar van mixmaster

mixmaster

dit is inderdaad een zwak vervolg , en wesley gaat er niet echt op vooruit met deze film !!!

avatar van han de barman

han de barman

Gewoon een sneue film. Er zat geen spanning of verhaal in. Ik verlangde nergens naar omdat ik op een gegeven moment niet eens meer wist waar het over ging. Ik was reeds langer afgedwaald denk ik.

avatar van seanpuffy

seanpuffy

mijn favoriete acteur is terug:) kijk al uit om deze film te zien:)

avatar van tal1b

tal1b

wat een slappe film, amateuristische camerawerk, nep acties, met zn 'art' ...........laat me niet lachen.

Erg cliché allemaal.

snipes heeft zich echt verlaagd, naar het laagste niveau denkbaar!!

avatar van dekrd

dekrd

Wat vind die Wesley Snipes zichzelf toch altijd goed.

Met die zelfingenomen arrogantie kop van hem

avatar van slowmotion

slowmotion

deze film slaat dus werkelijk echt maar dan ook echt nergens op... ik heb medelijden met iedereen die em ook gezien heeft

avatar van Killerbert

Killerbert

redelijke film

verhaal begint mooi maar het kan beter

onrealistische film

avatar van EJV

EJV

Redelijk leuke film. Vooral voor de mensen die nog van de 'oude' actiefilms houden. Niet al te sterk, geen super actiescenes maar lekker basic. Kijkt zeker lekker weg.

Een film die je als Snipes fan zeker moet kijken. Maar geen MUST see voor de gemiddelde kijker, daar is ie niet goed genoeg voor.

Toch 2,5 ster omdat ik hem wel leuk vond.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Dit vervolg op het ook al niet bijster goede eerste deel, redt het een tijdje. Uiteindelijk ontkomen we niet aan de plothiaten en de standaardingrediënten. Met name het einde is een grote aanfluiting. Gemiddeld aktiefilmpje.

avatar van the new guy

the new guy

echt dramatisch slect. Wat een ramp. Slechte acteerprestaties en nog slechter verhaal. Veel te ingewikkeld allemaal voor een doorsnee actiefilm.

Met dit soort films zal Snipes zijn belastingschuld nooit aflossen.

Snipes moet gewoon Blade IV t/m XII maken, en dan dood gaan.

1 voor de moeite zou mijn oudleraar Duits, Weitmann, zeggen.

avatar van Kink fm

Kink fm

Ik viel in slaap

avatar van gotti

gotti

Ga dan ook op tijd naar bed...

avatar van chevy93

chevy93

Redelijke film, als je niks te doen hebt.

Bv. als je achterin de auto richting vakantiebestemming zit

Idee was misschien goed, maar dat was ook het enige goede.

Zeer slecht einde en zonde dat Snipes hierin heeft gespeeld!

avatar van quintein

quintein

art of war 1 vond ik nog wel redelijk,maar had ook al wat bedenkelijke momenten,maar 2 vond ik echt slechter,amateuristisch camerawerk en Snipes die wil zeggen''kijk eens hoe ongelofelijk goed ik ben'',het Seagal niveau'',qua acteren werd hier en daar dan ook zeker behaald.

Leuk om een keer gezien te hebben,meer niet.

avatar van SpikeR

SpikeR

Zeer slechte film met in de hoofdrol W. Snipes, jammer dat hij deze rol op zich heeft genomen. want wat een wanproductie.

het plot is al niet sterk en de martial arts scene's zijn onder de maat en erg slecht in beeld gebracht. Van het acteerwerk moest snipes het niet van zijn medespelers hebben want die zijn op een enkel na ver onder de maat.

Op en top een B-film, en dat vind ik sneu voor Wesley

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 2018 stemmen

Slecht gefilmde actie, slap acteerwerk (met die obligatoire zwoele latina als dieptepunt).

Wat is dat toch met B-films die met flashy montage nog ergens op pogen te lijken, want dat werkt enkel averechts: ondertussen associeer ik flashy montage uitsluitend met B-films. Goede films hebben dat niet nodig.

Los van de naam van de hoofdpersoon, is er trouwens geen enkele connectie met het vorige deel. Behalve Snipes zelfs niet één acteur uit deel 1. Het had net zo goed een andere willekeurige Snipes-B-film kunnen zijn, maar ik denk dat ze, aangezien deel 1 een redelijk budget en ietwat bekende cast had, zoals Sutherland, Tagawa en Biehn (en een redelijk IMDb cijfer voor een Snipes-film), de suggestie wilden wekken dat deze film ook zo goed was. Nou, niet echt...

2 sterren

avatar van AjaxRulezzz

AjaxRulezzz

• 2085 berichten

Goede actiefilm, met mooie actiescènes. Het verhaal was niet sterk, maar wel redelijk. Daarnaast vond ik het acteerwerk juist wel goed en was het spannend. Deze was zeker beter als de 1ste, kortom een 3,5.

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/thriller film...

Goed verhaal...

Goed acteerwerk...

Bekende acteurs Wesley Snipes en Lochlyn Munro...

Goed breedbeeld, geen HD...

Af en toe onrustige camerabeweging...

Goed achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

avatar van Phantasm

Phantasm

Matige film met een slap en rommelig verhaal dat al vrij gauw begint te vervelen. Voor de liefhebber.

avatar van smoozycat

smoozycat

Een beetje rommelig verhaal

avatar van Kondoro

Kondoro

“He's back... and he wants revenge.”

Jammer, dat ze met dit vervolg eigenlijk veel potentie laten liggen, zeker als je ‘Snipes’ nog gecast hebt en hij mee wilt doen aan het vervolgdeel van de film waarin hij ook al in te zien is. Maar, ik was er al wel een beetje bang voor. Meer omdat ik weet dat ‘The Art of War’ al niet al te bijzonder uit de kast kwam zetten, zelfs een beetje saai/traag aanvoelde maar qua actie en acteerwerk wel beter uit de voeten kwam. Dat laatste is in deze film ook al in mindere getalen, de actie is leuk omdat we gelukkig ‘Snipes’ aan het werk zien op dat moment alleen is het camerawerk van ‘Rusnak’ dan wel weer dikke stront. Vooral heel erg schokkerig, en irritant gemonteerd dat je naar veel knipwerk zit te kijken in vechtscènes.

Daarnaast was het script ook niet boeiend. Het verhaal was tergend traag, en wist op geen enkel vlak echt aan te slaan of bijzonder naar voren te komen. Dit zorgde voor een hele moeilijke zit die te lang duurt, omdat je voor de nodige actie toch een tijdje moet wachten, en je eerst kennis moet maken met de vernieuwde cast in deze film. Na mate het einde naderde werd het wel leuker, meer in het feit dat we meer actie zien en het daardoor leuker werd omdat je dan ‘Snipes’ meer tot zijn recht ziet komen.

En normaal gesproken ben ik best film van dit soort b-actie films, en de ‘grotere’ namen daarin weten me altijd wel over te halen voor films. Omdat ‘Snipes’ hier nog zijn aandeel in had wist de film al gauw mijn aandacht te trekken, het blijft een favorietje en kan altijd van de man genieten in zijn films. Toch beschouw ik dit als één van zijn mindere werkjes, misschien wel de slechtste. Voor de rest was de cast overigens ook gewoon bagger, en ook die ‘Athena Karkanis’ werkte aardig op mijn zenuwen.

Dus nee, ik vond dit tweede deel echt wel minder dan ik had verwacht. Voornamelijk om het feit dat het verhaal erg onsamenhangend was en vooral ook erg saai, de actie na een tijdje voldoende aanwezig was maar, ook dat was niet heel bijzonder te noemen en voornamelijk de gehele film waar ik eigenlijk niks mee kon. O.a. ook die constante flashbacks naar ‘Snipes’ zijn jeugd tijdens de vechtlessen vond ik zo onnodig en was vooral een irritatie.

Het einde (het laatste gevecht vooral) redde de film nog een beetje maar, ook dat was best simpel. Zoals ik al zei, naarmate je bij het einde terecht gaat komen wordt de film stukje bij stukje leuker, meer actie doet zijn wonderen. Toch is het allemaal wel zachtjes, weinig bloed, en de CGI was echt hilarisch slecht... Ik kan er helaas ook niks beters van maken.