• 10.552 nieuwsartikelen

Met onder meer: Dean Cain, Vanessa Williams en Wesley Snipes

Gesproken taal: Engels

• iTunes Bekijk via iTunes

Plot Futuresport

"In 2025, Futuresport is the organized sport of the planet. But someone else is getting organized and their game is war."

Wanneer een groep terroristen de wereld op de rand van oorlog weten te brengen, stelt de ster van het futuristische Futuresport, Tre Ramzey (Dean Cain), voor om een wedstrijd te houden met de terroristen om zo de verschillen uit te kunnen vechten. Hierbij krijgt hij hulp van journaliste Alex Torres (Vanessa Williams) en Obike Fixx (Wesley Snipes), de bedenker van de sport.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van petey

petey

• 1901 berichten

Bagger, zonde van je tijd als je hier naar kijkt, of je moet aan zelfkwelling willen doen.

Het verhaal stelt echt helemaal niets voor en het acteerwerk is abominabel.

avatar van gimli f

gimli f

Wat een raar verhaal lijkt me dit...

Toch maar eens checken als ik kan..

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

• 20301 stemmen

Ik vond hem zo slecht nog niet, ik had m gekocht en hij viel heeeel erg mee. Toch maar **1/2

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Enkele leuke acteurs houden de film nog wat recht, maar verder is dit geen aanrader voor een gezellige zaterdagavond. Ik hou het hier op *1/5...

avatar van RedLine

RedLine

Ik vind die opmerkingen van Snipes in deze film super.

En toen hij op het laatst nog mee ging spelen was het helemaal super.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Ik ben het met Film Pegasus eens. Goede acteurs zitten in de film maar daar vind ik dan ook zo'n beetje alles mee gezegd. Futuresport vind ik echt geen aanrader je kan hem het beste gewoon niet kopen of huren tenzij je hem echt per se heel graag wil zien zelfs dan zou ik gewoon effe wachten tot hij op TV langs komt.

avatar van DeCol

DeCol

Overduidelijke B-film. Niet onaardig maar 1 keer zien is wel genoeg.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

tommykonijn schreef:

Helemaal mee eens.

avatar van RuudC

RuudC

De wereldvrede bewaren door middel van een belachelijk spelletje futuristisch zwerkbal is niet iets wat wijst op een goed plot. Futuresport is dan ook een bijzonder matige actiefilm met irritante karakters en slecht geschoten actie. Het belangrijkste is dat het verhaal compleet belachelijk is, maar zichzelf helaas veel te serieus neemt. Futuresport irriteert na vijf tot tien minuten al. Het scheelt dat de film redelijk vlot is. Het acteerwerk is ronduit matig. Wesley Snipes heeft overigens nauwelijks een rol van betekenis. Meer dan een aaneenschakeling van rare scenes heeft dit niet te bieden. En dan heb ik het nog niet eens gehad over al die ridicule brilletjes en andere hoofdversieringen.

Theunissen

De Actie / Sciencefiction film "Futuresport", welke zich afspeelt in 2025, is een kruising tussen rugby, basketbal en rolschaatsen, waarbij een elektrisch geladen bal wordt nagejaagd.

Een groep terroristen brengt de wereld op de rand van oorlog. Om daar een eind aan te maken, stelt Tre Ramzey (Dean Cain), sterspeler en meest geliefde beoefenaar van een futuresport-team, voor om via een wedstrijd het geschil uit te vechten. Daarbij krijgt hij hulp van journaliste Alex Torres (Vanessa Williams) en de bedenker van de sport, te weten Obike Fixx (Wesley Snipes).

De film heeft een aardig budget dat grotendeels aan de aardige special effecten werd gespendeerd. Dom verhaal en niet echt slecht, maar zeker ook niet erg sensationeel.

avatar van FunkStarr

FunkStarr

Idee is best wel aardig, maar de uitvoering is gewoon belachelijk slecht. Tenenkrommend acteerwerk, ook van Snipes, alleen Williams doet het aardig. "Terroristen" zijn lachwekkend.