• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.896 films
  • 12.384 series
  • 34.311 seizoenen
  • 651.250 acteurs
  • 199.630 gebruikers
  • 9.414.946 stemmen

Horrorfilm draft en KO

zoeken in:

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2879 stemmen

Hollywood007 schreef:

(quote)

Deze staat met jou stem erbij nu op

8-2

als ik goed geteld heb.

Jouw reactie over het hoofd gezien

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Fear inc (2016) vs The Beyond (1981)

(3,0*) - (3,0*)

Vond Fear Inc iets onvoorspelbaarder.

2-5

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Adam Chaplin (2011) vs Suspiria (1977)

3-4 (3,0*- 5,0*)

Eindelijk gezien.

Voor mij de meest bloederige film ooit. Extremer kan het volgens mij niet. Maar....je raakt door het bloederige en meedogenloze geweld op een gegeven moment wel afgestompt. Ja, ik heb het natuurlijk over Adam Chaplin.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

Fear inc (2016) vs The Beyond (1981)

(3,0*) - (3,0*)

Vond Fear Inc iets origineler.

2-5

Originaliteit is nu eigenlijk het laatste waar ik bij Fear Inc aan zou denken. Tenzij je natuurlijk nog nooit van The Game (1997) - MovieMeter.nl hebt gehoord? Overigens een erg hoog gemiddelde voor die film. Ik ben die destijds nog in de bios gaan zien met een vriend en we hadden beide iets van meh dit was het toch niet.

edit: je hebt de film gezien zie ik

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Originaliteit is nu eigenlijk het laatste waar ik bij Fear Inc aan zou denken. Tenzij je natuurlijk nog nooit van The Game (1997) - MovieMeter.nl hebt gehoord? Overigens een erg hoog gemiddelde voor die film. Ik ben die destijds nog in de bios gaan zien met een vriend en we hadden beide iets van meh dit was het toch niet.

Onvoorspelbaarder was wellicht een betere woordkeuze geweest.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

(quote)

Onvoorspelbaarder was wellicht een betere woordkeuze geweest.

Toch ook maar even een berichtje geplaatst bij The Game. Totaal geen idee dat deze zo populair is. Ik weet ook niet of dit een recent fenomeen is of die toen ook al zo werd bejubeld. Maar ik ben dan ook totaal niet bezig met welke films er in toplijstjes staan. Zo wist ik wel dat Seven een populaire film was maar toch verrast was dat deze zo hoog staat in de top 250.

Btw als jij alles van The Beyond op voorhand kon voorspellen (de film is zo inchorent als maar kan) ben je toch wel een krak

joolstein

• 10965 berichten
  • 9079 stemmen

wibro schreef:

Voor mij de meest bloederige film ooit. Extremer kan het volgens mij niet.

Hotel Inferno (2013) - MovieMeter.nl van hetzelfde label die is misschien zelfs nog Extremer of anders al dan niet even erg.

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

joolstein schreef:

Hotel Inferno (2013) - MovieMeter.nl van hetzelfde label die is misschien zelfs nog Extremer of anders al dan niet even erg.

Zeker! Die vind ik zelfs nog wat leuker dan Adam Chaplin. Hotel Inferno heeft een veel hoger tempo en is iets gevarieerder in de splatterscènes.

Noodless

• 10065 berichten
  • 6193 stemmen

En zo hebben we allemaal toch een andere mening Ik vond dan weer Adam Chaplin beter dan Hotel Inferno. Smaken verschillen nu eenmaal en gelukkig maar.

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

alexspyforever schreef:

Hela mijn nominatie ni onderuit halen he

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

62 The Devil Rides Out (1968) - MovieMeter.nl Necromentia (2009) - MovieMeter.nl

Eigenlijk herinner ik me niet zo veel mee van Devil Rides Out, maar vond het wel een van de betere Hammers. Necromentia neen niet mijn ding.

1-0

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

2-0 (3,5*- 3,0*)

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

ligt het enkel aan mij of werkt MM niet meer optimaal. Ik krijg bijna geen films meer gevonden

Noodless

• 10065 berichten
  • 6193 stemmen

Inderdaad Hollywood007 je kunt niks opzoeken van titels via de link.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Noodless schreef:

Inderdaad Hollywood007 je kunt niks opzoeken van titels via de link.

Via klikken op de link wel maar niet via de zoekfunctie althans de meeste films niet.

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

Zijn vandaag meermaals meldingen vb gemaakt. Moderators zijn er geloof ik al mee bezig.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Precies weinig mensen die beide films hebben gezien van battle 62? joolstein jij toch wel?

joolstein

• 10965 berichten
  • 9079 stemmen

Uiteraard de films gezien maar...was het derde seizoen van Sabrina aan het kijken en daarna vroeg in mijn mandje, omdat ik vandaag mag werken. Veel zal mijn stem denk ik ook niet uitmaken want:

The Devil Rides Out (1968) - Necromentia (2009)

4* -4,5*

Fantastische film van Terence Fisher over een Satanistische sekte maar als je een met veel minder budget een betere Hellraiser-vervolg weet te maken dan ben ik om!

2-1

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Ik vrees dat het weer een 24 uurs battle gaat worden dan. En de zoekfunctie werkt nog steeds niet. Zo kan ik natuurlijk de volgende reeksen niet op een behoorlijke manier voorbereiden

Dan maar via google proberen de url's op te vissen...

Glacius

• 4303 berichten
  • 3040 stemmen

Necromentia gezien en staat eventueel open voor verhoging (van 3* naar 3,5*). Devil Rides out niet gezien.

Shadowed

• 11421 berichten
  • 6719 stemmen

alexspyforever schreef:

Ik vrees dat het weer een 24 uurs battle gaat worden dan. En de zoekfunctie werkt nog steeds niet. Zo kan ik natuurlijk de volgende reeksen niet op een behoorlijke manier voorbereiden

Dan maar via google proberen de url's op te vissen...

Filmoverzicht vind ze in ieder geval voor mij. Probeer die eens uit.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Shadowed schreef:

(quote)

Filmoverzicht vind ze in ieder geval voor mij. Probeer die eens uit.

Je bedoelt Filmlog?

Ah neen, ik weet wat je bedoelt, ik zal het zo eens proberen dan.

Shaky

• 3737 berichten
  • 13163 stemmen

The Devil Rides Out (1968) - Necromentia (2009)

3,5* vs 3,5*

Beide erg fijne films, beide zeer verschillend. The Devil Rides Out is voor mij één van de betere demonolgie / witte vs zwarte magie films (die ik vaak toch erg vervelend vind) en Necromentia is een schaamteloze Hellraiser rip-off, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Voordat ik mijn stem uitbreng, nog even een shout-out naar Zelieann Rivera die met haar acteerwerk duidelijk uit de Tommy Wiseau-school komt, sodejuu zeg wat was zij als Elizabeth in Necromentia slecht. Ongekend.

3-1

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2879 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Je bedoelt Filmlog?

Ah neen, ik weet wat je bedoelt, ik zal het zo eens proberen dan.

Filmoverzicht - Speur door duizenden films op MovieMeter

Werkt ook voor mij.

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

Ok dit lijkt inderdaad allemaal goed te gaan. Gelukkig zijn er geen films tussen van onder de 10 stemmen (om welke reden?) want dan kon je die ook niet op die manier vinden. Hopelijk kunnen ze dit naar de toekomst koppelen aan de algemene zoekfunctie en dan alle films meenemen.

Kondoro

• 11543 berichten
  • 2879 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

Ok dit lijkt inderdaad allemaal goed te gaan. Gelukkig zijn er geen films tussen van onder de 10 stemmen (om welke reden?) want dan kon je die ook niet op die manier vinden. Hopelijk kunnen ze dit naar de toekomst koppelen aan de algemene zoekfunctie en dan alle films meenemen.

Kost je in ieder geval minder werk dan dat je alles via 'Google' wilt opzoeken .

Hollywood007

• 3342 berichten
  • 3872 stemmen

Reeks 9 12 gezien

Reeks 10 10 gezien

Ik kijk vooral uit om hellraiser 2 en dellamorte dellamore te bekijken voor de eerste keer

alexspyforever

• 21526 berichten
  • 2328 stemmen

63 An American Werewolf in London (1981) - MovieMeter.nl Spider Baby, or The Maddest Story Ever Told (1968) – MovieMeter.nl

Niet dat ik American Werewolf niet goed vind, maar ook niet super. Spider Baby is mijn eigen nominatie.

0-1

Basto

• 12168 berichten
  • 7471 stemmen

1-1

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.