menu

Film / Cast en crew / Penélope Cruz

zoeken in:
speranza
Dit is mijn favoriete actrice.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=fxTTOs1yCaM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Geweldige actrice, alleen jammer dat ze nogal ondergewaardeerd wordt voor haar acteerwerk (want ze is imo toch wel één van de beste die er op dit moment rondloopt, en mijn tweede favoriete actrice overall) maar waar ze vooral wordt gezien als een mooi smoeltje.

Love her!!

speranza

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=iBzzNKNgzhA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ze valt wel mee. Ze is wel goed. Heb paar films gezien waar ze in speelde. Maar er zijn betere actrices

speranza
Niemand is beter dan Penélope Cruz.

Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf bepalen...

606
Ken haar alleen uit

Gotchika
Sahara
Blow.

en de laatste vond ik haar goed

Hmmm vreselijk als ze hysterisch blijft lullen in het Spaans.. een echte wegzapper. effekes chargeren

Ken haar uit:

Bandidas (2006)
1,5
Gothika (2003)
2,5
Todo sobre Mi Madre (1999)
Alternatieve titel: All about My Mother
3,0
Volver (2006)
Alternatieve titel: Coming Back
3,0
Vicky Cristina Barcelona
3,0

Acteerwerk is niet het meest hoogstaand, maar best aardig.

Mint Clansell
speranza schreef:
Dit is mijn favoriete actrice.
(embed)

En wat maakt haar dan zo speciaal volgens jou?

Omdat ze van het scherm spat schat ik zo .

Omdat ze zo'n schattig lief snuitje heeft .

Mint Clansell
Ik heb nog steeds géén enkele reden gehoord van topicstarter speranza waarom er niemand beter is dan mevrouw Cruz... Maar toegegeven, het is wel makkelijk:

Men opent een topic, roept iets simpels, pleurt er een nietszeggend YouTube-filmpje bij (wat kennelijk voor bewijs door moet gaan), maar weigert daarna om enige input te leveren. Het negeren van vragen hoort kennelijk ook bij die instelling.

Kijk speronza, dat Penélope Cruz je favoriete actrice is (niks mis mee verder) hadden we ook wel kunnen raden aan de hand van je avatar en het feit dat je zoveel plaatjes van haar post in het mooie actrices-topic. Maar ik vind jouw beargumentatie waarom jij dat vindt toch wel een beetje erg karig.

Het nut van dit topic ontgaat me dus volledig wanneer je niet bereid bent om met argumenten te komen, waardoor er mijns inziens ook geen normale discussie op gang kan worden gebracht.

Gewoon zeggen dat Penélope Cruz goed is ( en ik vind haar eigenlijk ook wel goed hoor).
Zo hou je iedereen tevreden

Mint Clansell
Nou, ik ben toch wel benieuwd naar speranza's argumenten. Hij is het topic begonnen. Ik vind het een redelijke vraag. Wanneer iemand je favoriete acteur of actrice is lijkt het me niet echt moeilijk om een paar redenen te geven waar dat zo is. Of is dat niet zo?

Jawel hoor
Bij deze dus : Speranza...
Maar ik gok erop dat hij haar gewoon totaal geweldig vind. Ze acteert goed en haar uiterlijk kan natuurlijk ook geen kwaad.

mikey schreef:
als ze hysterisch blijft lullen in het Spaans

speranza
It's A Beautiful Day!

speranza
Penélope Cruz bevallen

(Novum) - Penélope Cruz en Javier Bardem zijn ouders geworden. De eerste spruit van het acteurskoppel kwam dinsdag ter wereld in Los Angeles, vertelt een ingewijde aan de Spaanse krant El País.

Het Spaanse tijdschrift Hola! weet te melden dat de acteurs een jongetje hebben gekregen. De Spaanse Cruz was volgens El País aanvankelijk van plan in Madrid te bevallen, maar koos voor Los Angeles zodat haar kind naast de Spaanse ook de Amerikaanse nationaliteit krijgt. De 36-jarige actrice beviel in het Cedars-Sinai Medical Center.

Cruz maakte haar zwangerschap in september wereldkundig. De actrice, die binnenkort te zien is in Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides, was toen al 4,5 maand in verwachting. Cruz trouwde in juli in het geheim met de 41-jarige Bardem. Het koppel speelde in 1992 in de film Jamón, Jamón, waarin beiden een hoofdrol vertolkten. Tijdens de opnamen van Woody Allens Vicky Christina Barcelona zestien jaar later vielen Cruz en Bardem voor elkaar.

Gefeliciteeerd Penelope en Javier.

Heb niets met haar eigenlijk. Acteren kan ze natuurlijk wel, maar vind haar vaak irritant (Blow, Vicky Christy Barcelona).

laundromat
1 van de mooiste en beste actrices! Zelfs in reclame voor Mario is ze nog cool! En nog een leuke man ook!

Net in de Spaanse bioscoop in de film Kamikaze (2014) - IMDb de dubbelganger van Penélope ontdekt: Verónica Echegui. Het had zo haar kleine zus kunnen zijn geweest (acteert even goed, en de film is ook goed, heb het ter toevoeging ingestuurd).

http://www.lahiguera.net/cinemania/actores/veronica_echegui/fotos/19911/veronica_echegui.jpg

http://sp0.cinedor.es/798/foto-veronica-echegui-en-kamikaze-867.jpg

kos
Wat een beauty.

Echegui is een mooie vrouw ja en een geweldige actrice. Vooral in Luna's Yo soy la Juani.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:52 uur

geplaatst: vandaag om 06:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.