Sin Noticias de Dios (2001)

Alternatieve titels: Don't Tempt Me | No News from God

Spanje / Italië / Frankrijk / Mexico

geregisseerd door Agustín Díaz Yanes
met Victoria Abril, Penelope Cruz en Fanny Ardant

Twee engelen, één uit de hemel en één uit de hel, dalen neer op aarde. Ze hebben de opdracht meegekregen de ziel van een bokser te redden voordat het te laat is.

beetje ingewikkeld maar wel fantastisch gespeeld

avatar van E V
E V
Goed gespeeld, maar onbegrijpelijk verhaal, wat het tot een af en toe irritante film maakt.

neo (crew)
Belabberd, ongeinspireerd script. Vind al die komisch bedoelde films waarin hemel en hel tegen elkaar strijden altijd zo flauw. De enige vorm van humor komt van de cast (bestaande uit vele bekende gezichten) zelf, die met veel plezier hun rollen spelen. Cruz heeft zo wel wat gevatte opmerkingen. 2 sterren

Warrige film.

Greeneyelady1
Het lijkt me een hele gave film, maar als ik jullie rescencies zo lees, begin ik te twijfelen.

Greeneyelady1 schreef:

Ik ook! Dacht nog, ha leuk, Victoria Abril weer eens. Heb een beetje eenn overdosis Penelope Cruz. Te gekke actrice maar ik hou ook van fashion en ik zie haar bijna constant.....

Een soort van modern "arty" bijbelverhaal. De strijd tussen het goed en het kwaad. Hemel en hel. Tsja, ik heb er helemaal niets mee.
En in deze semi-intellectuele modern-achtige versie zo mogelijk nog minder. Eigenlijk was het voor mij nog het meeste strijd om m'n ogen open te houden.

avatar van DonOswaldo
Vervelend semi-serieuze komedie die daarmee nergens echt in uitblinkt met als enige +punt de leuke rol van Penelope Cruz. Duurt ook overduidelijk te lang en begint tegen het einde echt te slepen.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Ongekruid sprookje dat nog net te genieten is. Vooral dan dankzij de cast en enkele leuke momenten, want het script laat op zich weten. Opvallend is wel de setting van de hemel die wel goed gedaan is. Niet zó speciaal, maar het geeft de film wat extra. Verder is het verhaal nogal doorsnee en had er toch wat meer sfeer in gemogen.