menu

Film / Cast en crew / Ving Rhames

zoeken in:
The Big Bad Black Motherfucker, Marsellus Wallace, Samuel L. Jackson maar dan nog kaler, breder en zwaarder gestemd, en samen met laatsgenoemde 'n smooth mothafuckah; Ving Rhames.

Begon in kaskrakers als Pulp Fiction en Mission Impossible, maar speelt tegenwoordig in steeds minder zeggende niemandsdalletjes. Nog net niet zo erg als Michael Madson, maar wel errug erg, zeg maar.

Om de man toch 'n béétje te eren open ik hierbij een discussietopic.

neo (crew)
Topic staat nu in de goede categorie.

Mint Clansell
Eh, Ving Rhames had daarvoor al goed beoordeelde films gemaakt zoals Casualties Of War, Jacob's Ladder en The People Under The Stairs?

En wie is Michael Madson?

Klopt dat hij ook in die films speelde, maar Rhames werd pas bekend bij het grote publiek door zijn optreden in Pulp Fiction, hoewel jij anders kan vinden

En Michael Madsen werd bekend bij het grote publiek (voor als je weer in de war raakt ) als Mr. Blonde in Reservoir Dogs. Speelt tegenwoordig alleen nog maar in films om z'n familie te onderhouden en z'n schulden af te lossen, wat jaarlijks neerkomt op tientallen, veelal flutfilms

Maar genoeg over Madsen, meer over Rhames!

Cijferlijstjes van films met Rhames erin iemand?

Ben niet echt zo'n fan van Ving Rhames, maar had wel zin in een stemlijstje. Hieronder alle films die ik gezien heb waar hij in speelt.

4,0* - Pulp Fiction
4,0* - Dawn of the Dead
4,0* - Con Air
3,5* - Casualties of War
3,5* - Mission impossible 1
3,5* - Mission impossible 3
3,5* - Shooting Gallery
3,0* - Mission impossible 2
3,0* - Jacob's Ladder
2,5* - The People Under the Stairs
2,0* - Stop! Or My Mom Will Shoot

Iedere acteur die in Pulp Fiction meespeelde ,verdient extra krediet !
Hierbij dus : Ving Rhames

Film Pegasus (moderator)
Eigenlijk opvallend deze acteur. Geen slechte man, maar als je zou vragen om een film van hem te noemen zonder opzoekwerk kom ik uit bij Pulp Fiction en de Mission Impossible reeks. Als ik zijn stemwerk bij Lilo & Stich even niet mee tel, kom ik uit aan 23 films gezien! Waarvan dus Pulp Fiction en 6 MI films. Bij de meeste andere films wist ik zelfs niet meer dat die daar ook in mee speelde.

De man heeft een aangenaam charisma dat leuk is in bijrollen, maar echt sterk acteerwerk heeft hij nog nooit getoond. En met zijn postuur zou je toch verwachten dat hij goeie actiefilms zou maken, maar ook dat is niet het geval.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:57 uur

geplaatst: vandaag om 08:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.