ad

Alternatieve titel: The Gift

Geregisseerd door: Greg Marcks

Met onder meer: Shane West, Edward Burns en Ving Rhames

Over Echelon Conspiracy

"Security comes at a price..."

Wanneer elk telefoongesprek, sms-bericht en zelfs e-mail worden gecontroleerd, opgenomen en geanalyseerd, is er slechts één apparaat waarmee men hieronder uit kan komen. Max Peterson krijgt het apparaat in handen, zodat hij alles wat hij wil kan doen. Er zit echter een addertje onder het gras; iedereen wil het apparaat hebben. Nu zal Max moeten vechten om het te behouden.

imageimage

avatar van Maartenn

Maartenn

Een redelijk plot, wat niet heel fantastisch is uitgewerkt in combinatie met bij vlagen tenenkrommend acteerwerk. Toch wist de film wel van begin tot eind te boeien.

Allen de Russen als moreel kompas van de wereld - dat is echt hilarisch anno 2016 (en een Krim annexatie verder).

avatar van frans123

frans123

aburex schreef:

Best wel spannende film. Eagle Eye is echter wel beter. Wie heeft die samenvatting gemaakt. Daar klopt helemaal niets van

Ja die samenvatting hier is ruk.

avatar van jippie2010

jippie2010

Ach ja, prima vermaak natuurlijk, een B-film die het niet lukt om een plot als deze echt goed neer te zetten. Leuk om naar te kijken? Ja, dat wel. Maar kwalitatief goed? Helaas... *2.0

avatar van umbra

umbra

Beviel me beter dan beschrijving deed vermoeden, deze beschrijving klopt niet echt. Ben sowieso wel fan van dit soort films waarbij cyber technology rol speelt, doe er nog wat casino, achtervolgingen en complottheorietjes bij en dan krijg je puur entertainment, net onder de bovenste plank Ook meer dan degelijk geacteerd en zo krijgt deze actiethriller toch een mooie 7 à 7,5/10.

Tarkus

Tarkus schreef:

Tamelijk onbekende film, maar hij viel me best mee.

Goed verhaal, dat evenwel niet helemaal geloofwaardig overkomt, maar ik heb me er zeker niet bij verveeld.

Ook de vertolkingen waren best goed.

Maar wat me vooral aansprak in dit verhaal waren de locaties, filmen die zich afspelen in Moskou en/of Praag heeft altijd wel iets.

En toch ook de actiescènes niet vergeten, die ook wel prima waren.

Kortom: een film die misschien niet de aandacht heeft gekregen die hij wel verdiende.

Opnieuw bekeken en heb er opnieuw plezier aan beleefd.

Toch wel een aanrader deze prent.