Animal (2005)

Drama / Actie

geregisseerd door David J. Burke
met Ving Rhames, Terrence Howard en Jim Brown

Animal is een gewelddadig bendelid dat de gevangenis in moet en derhalve zijn zoontje moet achterlaten. In de gevangenis ontmoet hij een revolutionair die zijn visie op het leven drastisch verandert. Wanneer hij vrij komt is hij een herboren man, maar hij moet helaas al snel constateren dat zijn opgegroeide zoon nu zijn oude gewelddadige leven heeft opgepakt.

avatar van chameau 1
Film met een goed verhaal vind ik.Ving is de rol op het lijf geschreven.Hier houd ik wel van.

Redelijk goede film, al vond ik hem vooral in het begin nogal traag.
Evenwel een prima rol van Ving Rhames.

avatar van Fran
Ik vond het een redelijk goede film. Het verhaal is goed en blijft ook wel boeien. Het acteerwerk is af en toe wat minder. Verder springt er voor mij eigenlijk niets uit.

Rhames draagt deze film die te lijden heeft aan onoriginaliteit. We hebben alles al wel een keer eerder gezien en eigenlijk wel beter ook. Het verloop van de film laat zich hierdoor gemakkelijk raden. Toch gezien de prima rol van Rhames een aardige film, maar zeker ook niet meer dan dat.