Stitch! The Movie (2003)

Alternatieve titel: Stitch! De Film

Animatie / Familie

geregisseerd door Tony Craig en Roberts Gannaway
met de stemmen van Tia Carrere, Daveigh Chase en Ving Rhames

Stitch, die eerst experiment 626 heette, leeft nu op aarde samen met Lilo en Nani. Door een ongeluk komen de andere 625 experimenten op aarde. Lilo en Stitch moeten zorgen dat alles weer goed komt. Ze worden hierbij geholpen door David, Cobra Bubbles en de ruimtewezens Jumba en Pleakley.

avatar van Hemdale
Geen leuke film, boeide me totaal niet, hij duurde maar iets van 55 minuten, nee nog niet eens 64 minuten zoals bovenaan staat vermeld en nog was de film oersaai.

yolan de wilde
Yolan 10 jaar : dit is een hele toffe film.
misschien een beetje kort , maar voor de rest
prachtig !! ik weet niet hoe ik verder mijn comentaar moet geven,gewoon kei tof.

avatar van bioscoopzaal
yolan schreef:
... ik weet niet hoe ik verder mijn comentaar moet geven, gewoon kei tof.

Dit is al een prima eerste poging, hoor Yolan

MDA
Een vervolg dat boven verwachting is. Oke, het verhaal mist inderdaad wat diepgang en de verschillende tekenlagen zijn soms inderdaad goed zichtbaar. Maar daarnaast is het een goede film, precies dezelfde karakters uit deel 1 komen terug (met een paar nieuwe), een vrolijk en spannend verhaal, tekeningen van prima kwaliteit, leuke muziek (beetje weinig) en leuk bonusmateriaal. Natuurlijk haalt de film het niveau van het origineel niet, maar het is toch een leuk product dat zeker de liefhebbers van deel 1 niet zal vervelen
Lees de hele review HIER

Eerlijk gezegt toch wel vermakelijk, alleen een beetje kort. Net als MDA al zei... als je deel 1 leuk vondt dan is deel 2 ook lachuh.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Na 20 minuten uitgezet, had geen zin om de goede herinneringen aan deel één verder te verpesten

avatar van Purmerend
625 experimenten dat lijkt een beetje nageaapt van Pokemon. Ook met allemaal hun eigen kwaliteiten.

ik vind het grappige film vooral die nieuwe experimenten met zijne ham or toniht (ofzoiets) is gewoon heel grappig op de toon hoe hij dat zegt
zeker deze film eens zien
waarbij stich zegt aloha

avatar van Regan_Robbie24
ik vind deze slap vergeleken bij de ander, had hem 10x beter verwacht... tja.... toch wel 2* verdient voor de komische stukjes die er nog in zitten.

avatar van stan
Saai en niet leuk...

Lilo & stitch is veel leuker (en lilo & stitch 2 ook)

neo (crew)
Zag Lilo & Stitch een tijdje terug opnieuw en vond het niet heel erg leuk meer. Deze film komt bij mij op gelijke hoogte. 2.5 sterren

avatar van stan
Wel jammer dat deze film niet in het engels was op Net 5, misschien dat ik de grappen dan beter gewaardeerd had

De grappen waren in het nederlands verschrikkelijk. De animatie trouwens ook.

kaydegreef
Leuke film,maar lilo en stitch is toch wel leuker

avatar van jumpstylemovie
grappige film hoe het begon.
2***

avatar van Pieter Montana
Stitch blijft een enorm populair figuurtje. Na de release van "Lilo & Stitch" 6 jaar geleden, heeft Stitch al een eigen televisieserie, 2 spin-offs en een sequel. Typische Disney-uitmelkerij dus.

Stitch blijft ook wel charmeren. Een enorm schattig wezentje met één van de leukste stemgeluiden ooit. Bij deze titel verwachtte ik dan ook vooral hem in actie te zien, en niet die irritante Lilo. Niet dus. 2.5*

avatar van Friday the 13 th
Onlangs naar Disneyland Parijs geweest en daar is Stitch nog altijd een zéér populair figuurtje, hij heeft er zelfs zijn eigen live show en die was best goed en grappig. Vandaar dat ik de films eens wou zien.

Ik had misschien beter met Lilo & Stitch begonnen in plaats van met deze spin-off. Ik vond het niet meteen een film voor volwassenen. De kinderen zullen het wel fijn vinden, maar de humor was nogal schaars. Wel vind ik Stitch een ontzettend leuk figuurtje. De hype errond begrijp ik wel, want hij is superschattig. Alleen jammer dat er zoveel irritante nevenfiguren in zijn. Alleen Stitch vind ik leuk.

Wel is de film nogal vooruitstrevend naar Disney-standaarden. Er zitten kleurlingen in en zelfs een aliën die duidelijk een travestiet is. Die laatste was behoorlijk irritant, maar dat terzijde gelaten. Verder moeten de Hawaïanen zich nogal gelukkig voelen dat ze constant met een dikke aardappelneus en overgezwollen ledematen worden afgebeeld.

sparky was geweldig

avatar van TheLionKingFan
Vond hem leuk. Wel erg wat herhaling uit de vorige film, helaas is het daar grappig en hier niet. Je kunt het zien als pilot voor de (geniale) animatieserie dier eraan kwam, en het is een goed begin. 3* voor dit filmpje.