Leroy & Stitch (2006)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Tony Craig en Roberts Gannaway
met Daveigh Chase, Tia Carrere en Kevin McDonald

Lilo, Stitch, Jumba en Pleakley krijgen alle vier een beloning voor het vangen van de 624 experimenten van Jumba. Deze beloning houdt wel in dat de groep uit elkaar zal vallen. Dr. Jacques von Hamsterviel profiteert hiervan en bouwt experiment 627, oftewel Leroy. Leroy's missie is om alle experimenten uit te schakelen, zodat Hamsterviel zijn grote wraak krijgt.

avatar van stan
Lijkt me leuke film , hopelijk wordt het geen flop want lilo & stitch 2 was nou ook niet echt dat je zegt van geweldig..

De film wordt overigens Direct to DVD

Geen zin of behoefte aan deze film, ik passeer die release maar want die afbeelding ziet er verschrikkelijk uit.

damon
dit is dan ook een film voor de KLEINTJES
jullie zijn NET te oud hiervoor

Ach zo af en toe mag ik me toch ook wel weer een 10 jarig kind voelen of niet

avatar van Pieter Montana
En daar zijn ze weer

avatar van The One Ring
De vierde film in 4 jaar, alweer. Ik wist niet dat dat duo zo populair was. Lijkt me een beetje overdreven.

Het ís overdreven. Trouwens, dit deel gaat verder op Stitch: de film, dus heeft vrij weinig tot niets te maken met Lilo & Stitch 2.

En Lilo & Stitch 1 en 2 zijn veel leuker dan Stitch de film

avatar van Pieter Montana
Angrod_Pallanén schreef:
Dus de sequel op een spoof

Als Disney daar al mee moet beginnen

ik ben dan wel 14, maar ik vind het nog wel leuk.
ik ga mischien de dvd wel kopen.
ik heb op internet gelezen dat na dit alles wordt gestopt met Lilo & Stitch.
de serie en de films.
dit is trouwens de 4de film.

Pieter Montana schreef:
Als Disney daar al mee moet beginnen

Disney verbaast me niet meer wat betreft geld winning, ik vond het wel heerlijk om te horen dat ze weer verder gaan met tekenen.

Ik kijk er naar uit!

avatar van stan
Was een hele leuke film.. al vind ik dat ze nu wel moeten stoppen want het wordt al wel te erg uitgemolken..

Er zitten weer leuke momenten is zoals:

De onderlinge 'ruzies' van Hamsterviel en Gantu, over de de retorische vragen.. heel grappig.. Toch was het wel weer een eind goed al goed..

Maar ja wat verwacht je

Ik vond het eerste deel als niks aan dus deze ga ik ook niet kijken.

somebody
ik vind deze wel lachen en je ziet nu eindelijk de kracht van 625

3 sterren

Goh, een vierde film. vond eigelijk alleen de 1e leuk. die in het hondenasiel. maar ja. zal hem even pindakasen voor mijn vriendin.

avatar van pokefreak
Ik heb deze film bekeken bij een vriend die hem heeft gedownload en het was best wel tof vooral waneer al de experimenten vechten tegen 627 (Leroy dus) en de clonen van Leroy dze film krijgt van mij 4 sterren.

damon schreef:
dit is dan ook een film voor de KLEINTJES
jullie zijn NET te oud hiervoor

shee ! heb je hem gezien? mischien is hij wel heel leuk !

jack-sparrow
en dat maken wij uit of wij hem goed vinden of niet.
ik heb hem nog niet gezien .
maar best wel een grappige denk ik

Kan iemand mij vertellen wanneer hij in NL gereleased wordt?

Hij is volgens mij al uit...

volgens mij niet..

Op jetix is momenteel een serie van lilo en stitch en dat is een vervolg op stitch de movie. En daarin zie je dus hoe die leroy ontstaat. Ik vraag me af of je dat ook in deze film ziet. Ik vind het een beetje raar dat ze stitch de movie niet lilo en stitch 2 hebben genoemt en dat ze dan die lilo en stitch 2 die nu bestaat gewoon weg lieten want die past gewoon niet echt in het verhaal. Dat vind ik wel zonde.

avatar van wall-e
De leukste van ze allemaal.

avatar van wall-e
Nee toch deel 1.

avatar van tommykonijn
Leuke animatiefilm uit de Lilo & Stitch reeks. Vermakelijk verhaaltje met een mooie actie scene tussen Leroy & Stitch. Goede animatie, eigenlijk nooit verveeld..

leuk filmpje

gewoon leuk meer kan ik echt niet zeggen

maar kunnen jullie me helpen is dit nou een deel 4 of niet

Ja,Oorlam.

1: Lilo & Stitch
2: Stitch: The Movie
3: Lilo & Stitch 2
4: Leroy & Stitch

avatar van TheLionKingFan
Ook deze zo maar even bekijken.

Ik vond Lilo & Stitch en Lilo en Stitch 2 ook leuk.
(Stitch the Movie niet gezien)

avatar van TheLionKingFan
Niet zo goed als Lilo & Stitch en Lilo & Stitch 2: Stitch has a glitch.
Ach ja,van Lilo en Stitch kan ik altijd genieten.
Wel jammer dat Lilo een andere stem heeft in de NL versie.
De band op het eind was toch wel het hoogtepunt. Vooral toen 525 (Ruben) erbij kwam.

3.0