• 8.487.295 stemmen

Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch (2005)

Animatie / Komedie | 68 minuten

Genre: Animatie / Komedie

Alternatieve titel: Lilo & Stitch 2: Stitch Heeft een Tic

Geregisseerd door: Michael LaBash en Tony Leondis

Met onder meer: Dakota Fanning, Tia Carrere en Chris Sanders

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch

Lilo, Stitch en hun Ohana hebben zich weer gesetteld na hun laatste avontuur, totdat er zich een probleem voordoet. Stitch krijgt namelijk een "Glitch", hierdoor daalt zijn goedheidsniveau, dat ooit zo hoog was, aanzienlijk en nu wordt Experiment 626 weer slecht. En dit heeft meer invloed op zijn Ohana dan eerst zou lijken...

imageimageimageimageimageimageimage

Stitch (stemrol)

Lilo Pelekai (stemrol)

Nani (stemrol)

Dr. Jumba Jookiba (stemrol)

Pleakley (stemrol)

Kumu (stemrol)

David Kawena (stemrol)

Additional stemrols (stemrol)

Aleka (stemrol)

Additional stemrols (stemrol)

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Tja. Vergelijk deze film maar niet met Lilo & Stitch 1.

Maar dit is een van de weinige Disneyfilms waar ik echt van geniet.

Een goed verhaal en netjes getekend.

Gewoon zoals we van Disney gewend zijn.

Deze film is in de tijd gemaakt dat Disney op alle denkbare films vervolgen maakte,en dit is echt een topper.

avatar van mock turtle

mock turtle

Net als eerste deel erg leuk. In beide films zijn de karakters erg prettig, zowel de hoofdpersonen als de rest. Zal ik nog wel 's vaker zien.

avatar van Wouter

Wouter

Toch gek dat dit het tweede deel genoemd wordt, terwijl het de derde Stitch-film is.

Plotje wel erg mager.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

She's touching me, she's touching me!

Geweldig vervolg op de eerste Lilo en Stitch. Dezelfde humor, dezelfde animatie en Elvis.

Het verhaal gaat over Stitch, die op gegeven moment rare tikken krijgt. Het schijnt dat toen Jumba zijn nieuwe expirement Stitch aan het ''opladen'' was, er politieagenten aankwamen die Stitch van zijn oplading afhalen. Als Jumba niet snel genoeg is, overleeft Stitch het niet. Lilo denkt dat Stitch gewoon stout is.

Ik vind de humor geweldig, vooral als Lilo en Stitch ruzie hebben en Nani ze proberet te sussen: ''Ohana means..'' en dan krijgt ze een knal tegen haar hoofd.

De muziek van Elvis is ook weer erg goed, net als in deel 1. Het heeft zeker weten de sfeer goed gehouden.

De animatie is weer van topkwaliteit, wat vreemd is voor een sequel. Hunchback 2 en de Aladdin vervolgen bijvoorbeeld...

Dus al met al: een erg goede film. 4.0*

avatar van Kondoro

Kondoro

Wat was ik vroeger een groot fan van Lilo & Stitch.. Ik keek de serie elke ochtend, speelde de game "Lilo en Stitch - Heisa op Hawaï" en heb de films wel z'n 15 keer achter me kaar gekeken.

Wat ik me er nu nog van herinner is het wel een 3.0* waard!

avatar van mjk87

mjk87

Eén van de betere vervolgfilms van Disney, met nog een zeker plezier erin, fijn sfeertje op Hawaii, leuke relatie tussen de zussen en de aliens zijn zowaar niet vervelend. Verder is ook dit gewoon een verlengde tv-aflevering zoals zoveel vervolgfilms, maar we een heel sterke. De animatie is ook nog wel aardig met de aquarelle achtergronden en de muziek van Elvis is geinig. Niet dat ik de film maar een tweede keer zou willen zien, maar voor eens best goed te doen. 3,0*.