ad

Met onder meer: George Clooney, Jennifer Lopez en Jim Robinson

Releasedatum: 26 juni 1998

Over Out of Sight

"Opposites attract."

De professionele bankovervaller Jack Foley ontsnapt met de hulp van zijn vriend Buddy Bragg uit de gevangenis van Florida, maar de ontsnapping gaat niet helemaal volgens plan. De federale deputy-marshal Karen Sisco is getuige van de ontsnapping. Buddy neemt haar gevangen en vervolgens wordt Karen gekidnapt door Jack. In Braggs kofferbak slaat onderweg echter de vonk over tussen Karen en Jack. Bij het wisselen van vluchtauto weet Karen te ontsnappen..Wanneer Jack later een grote overval pleegt, zou Karen hem moeten arresteren...

imageimageimageimageimageimage

Bank Teller

Marshall Sisco

avatar van Rickyman

Rickyman

Blijft een hele vermakelijke misdaad/komedie, en al wordt het nooit echt hilarisch, zit het gewoon degelijk inelkaar met daarbij nog de vele bekende acteurs die er blijkbaar allemaal zin in hebben.

Vind deze ook leuker gedaan dan die Ocean's reeks van dezelfde regisseur.

avatar van Ebenezer Scrooge

Ebenezer Scrooge

Totaal vergeten hier op te stemmen, wat eigenlijk al genoeg zegt over deze film. Ik zag deze film in '98 als sneak preview en ik weet nog goed dat toen duidelijk werd welke film vertoond zou worden en wie erin meespeelden ik dacht: Shit, daar gaat mijn avond. En inderdaad, daar ging mijn avond. Jennifer Lopez en George Clooney, nooit wat aan gevonden. En die Nespresso-reclame komt zo langzamerhand ook mijn neusgaten uit!

avatar van Timothyvdmeer

Timothyvdmeer

• 1999 stemmen

Ebenezer Scrooge schreef:

En die Nespresso-reclame komt zo langzamerhand ook mijn neusgaten uit!

Jack Black zit er nu in. Blijft wel lekkere koffie. Film zelf vindt ik wel grappig. Leuke bijrol van Don Cheadle.

avatar van IH88

IH88

“Hey bank robber! Hey, want some advice? Next time keep the engine running.”

Sexy misdaadfilm. Ik zou uren kunnen kijken naar Jennifer Lopez en George Clooney (oké, vooral miss Lopez) die elkaar zwoel aankijken en ondubbelzinnige dialogen opdreunen, maar gelukkig heeft Out of Sight ook voor de rest nog genoeg te bieden. Soderbergh zorgt er altijd voor dat zijn films een vlot tempo hebben met een snelle editing, spitsvondige dialogen en kleurrijke personages. Out of Sight kijkt gewoon ontzettend lekker weg.

avatar van =EL!ZE=

=EL!ZE=

Deze film viel mij nogal behoorlijk tegen. Ik had toch wat meer actie verwacht. Ook het verhaal vond ik totaal niet boeiend.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

Erg leuke film met spanning, humor en actie. En een zwoel sfeertje, met een goede chemistry tussen George Clooney en Jennifer Lopez.

avatar van Basto

Basto

Herzien. Film heeft zo z’n momenten, maar al met al duurt die te lang en gebeurd er toch vrij weinig. Gelukkig hebben ze een prettige cast. 3,5 blijft staan.