menu

Film / Cast en crew / Eddie Murphy

zoeken in:
Die films leveren volgens mij nog steeds erg veel geld op. Zolang dat blijft is Murphy nog welkom bij de filmbazen.

Hij moet weer terug naar het actie-genre. Laat hem samen met Kurt Rusell een film maken ofzo. Hij moet echt kappen met die flauwe komedie.

Mischien weer een soort 48 hours film of iets in die richting.

starbright boy (moderator)
BoordAppel schreef:
Die films leveren volgens mij nog steeds erg veel geld op. Zolang dat blijft is Murphy nog welkom bij de filmbazen.

Ik meen me te herinneren dat Pluto Nash een van de grootste financiele flops was van de laatste jaren, dus dat is ook niet per definitie meer waar.

In hetzelfde jaar kwamen I Spy en Showtime uit. Waren dat ook mislukkingen?

Ik dacht dat Showtime niet zo heel veel geld op heeft gebracht (ooit een keer gehoord, weet niet of het ook echt waar is). Van I Spy weet ik alleen dat ik hem verschrikkelijk slecht vond, slechter nog dan Pluto Nash

Showtime en I Spy waren wel aardig maar kwamen bij lange na niet in de buurt van zijn oudere films.

garlic senior
ik vind Eddie Murphy alleen leuk in Shrek.

eddie is leuk vooral in de jaren 90
trading places
beverly hills cop
boomerang
delerious
raw
coming to america
echt geweldig

Eddie is gewoon grappig met die stem!

valerio2003 schreef:
eddie is leuk vooral in de jaren 90
Na de jaren 80 was hij op een aantal films na wel over zijn hoogtepunt heen.

The Last
Ben toe aan herziening van een aantal van zijn films, maar wil nog graag de Shrek-films, Dreamgirls en een paar andere films van hem zien (waar ik goede dingen over heb gelezen). Maar goed, fijne acteur verder, je krijgt altijdt een flink 'portie' vermaak.

1. Beverly Hills Cop - 4,0
2. The Nutty Professor - 3,5
3. Coming to America - 3,5
4. Life - 3,5
5. Beverly Hills Cop II - 3,0
6. Beverly Hills Cop III - 3,0
7. Bowfinger - 3,0
8. Boomerang - 2,5
9. The Golden Child - 2,5
10. Nutty Professor II: The Klumps - 2,0

khoop dat hij in Gotham(2010) als the riddler(vermeld in the sun dan) zijn beste rol ooit neerzet;)

IcU
Hij gaat absoluut niet in de nieuwe Batman film spelen. Degene die de ontwikkelingen van Begins en Knight een beetje gevolgd hebben weten dat Nolan nooit een acteur als Murphy in zijn Batman films laat spelen.

Aangezien hij bekend staat als komisch acteur, zou hij de nieuwe batman film in het belachelijke trekken. Hoe goed hij zijn rol ook zou spelen.

Pastichio Rocker
The Sun... Ja, dat is een kwaliteitsblad. Chris Nolan weet nog niet eens hij wel een derde deel gaat maken.

kramersietse
Aan de vooravond van de Oscar-uitreiking in Los Angeles, zondag 7 maart 2010 is Eddie Murphy uitgeroepen tot slechtste acteur van de afgelopen tien jaar.

Amai, is hij zo hard gedaald in de achting van Hollywood?

melchior7
Hij is nu echt slecht geworden! Die familiefilms slaan nu echt nergens op. Ik zal laten zien welke films van hem echt Top waren.

48 Hrs.
Trading Places
Delirious
Beverly Hills Cop
Golden Child
Beverly Hills Cop 2
Raw
Coming to America
Another 48 hrs.
Boomerang
Distinguished Gentleman
Beverly Hills Cop 3
Nutty Professor
Metro
Dr. Dolittle
Life
Bowfinger
Nutty Professor 2
Dr. Dolittle 2
Showtime
I Spy
Haunted Mansion
Norbit

Dat waren zijn BRILJANTE Films. De rest is gewoon baggere shit.

Haha noem je nou serieus Norbit, Haunted Mension en Nutty Professor 2 briljante films?
Je vind Meet Dave zeker ook een vergeten kunstwerkje?

Haha, ik zag deze foto net voorbij komen van Eddie Murphy uit 1985. Baas.

https://pbs.twimg.com/media/BolRUezIMAAecYf.jpg

Dick2008
garlic senior schreef:
ik vind Eddie Murphy alleen leuk in Shrek.

Ja, goede stemacteur.
De eerste Beverly Hills Cop-film blijft ook nog redelijk goed.
(10 films gezien waaronder alle cop en Shrek-films).

Ben ook geen fan van Eddie Murphy al was dat vroeger wel anders. Hij heeft enkele leuke en goede films op zijn naam staan waaronder de Beverly Hills Cop films en Trading Places.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:21 uur

geplaatst: vandaag om 23:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.